به دستور دولت فرانسه مرکز شیعی الزهراء به طور کامل تعطیل شد

41fa1882ccac7f7d922f0aa31e08aa8f_XL

به دستور دولت فرانسه مرکز شیعی الزهراء به طور کامل تعطیل شد

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پس از حدود چهارده سال خدمت آموزشی و فرهنگی به ملت فرانسه که آن را مایه افتخار و سعادت خود می دانیم، پلیس ملی این کشور و همچنین دستگاه قضایی، با بهانه هایی واهی و همچنین مضحک، حکم انحلال مرکز فرهنگی الزهراء فرانسه را صادر کرد، که در این خصوص بر خود فرض دانستیم توضیحاتی را به اطلاع مسلمانان و محبان اهل بیت(ع) برسانیم.

همانطور که همگان مطلع شدند دادگستری ملی فرانسه و دستگاه قضایی این کشور برای توجیه این اقدام خصمانه و دشمنی خود با اسلام و تشیع، اتهاماتی واهی و فریبنده همچون «مشروعیت بخشیدن به جهاد مسلحانه»، «ترویج و تربیت تروریست افراطی»، «ترویج و گسترش ایدئولوژی نفرت و انزجار از عربستان سعودی و اسرائیل» و مشتی دیگر از این قبیل اکاذیب را به مرکز الزهرای فرانسه نسبت داده اند.

به گفته وزیر کشور فرانسه: دولت فرانسه با هرگونه اقدام و تحرکات تروریستی در داخل خاک این کشور مقابله و برخورد خواهد کرد که در اینجا این نکته لازم الذکر است که دولت فرانسه نه تنها در زمینه مقابله با افراط گرایی و تروریسم در داخل خاک کشور خود موفق نبوده، بلکه همواره به گروهک های تکفیری در آفریقا، خاورمیانه و … کمک های مالی و تسلیحاتی اهدا می‌کند.

یورش+پلیس+فرانسه+به+موسسه+الزهرا (1)

ما با قاطعیت به دولتمردان فرانسه می‌گوییم: همانطور که خودتان به خوبی می‌دانید، دلیل اصلی این اقدام خصمانه شما این است که توان دیدن مبارزه خستگی ناپذیر این مرکز اسلامی شیعی در مقابل جریان های تکفیری و صهیونیستی را ندارید و اتهاماتی همچون ترویج افراط و تروریسم نیز دروغی بیش نیست که زاییده تخیلات شماست.

بر خلاف آنچه شما می انگارید ما همواره با تروریسم و افراط در مبارزه بودیم و خواهیم بود برای دستیابی به بیداری وجدان های خفته، وحدت بین ملت ها و مومنان و در نهایت ساخت یک جهان بهتر، جهانی به مراتب بهتر از آنچه شما برای خود ساخته اید و اگر از منظر شما مبارزه علیه افراط و تروریست جرم و قانون شکنی محسوب می‌شود ما با افتخار اعلام می‌داریم که مجرم هستیم و به مجرم بودن خود می‌بالیم.

البته باید گفت که این اقدام شما تعجب آور و دور از ذهن نبود، زیرا مرکز الزهراء فرانسه طی چهارده سال فعالیت خود در این کشور همواره در خط مقدم مقابله و مبارزه با افراط گرایی و ترویج تروریست بوده، اما بدانید که جادوی بی عدالتی شما دولتمردان ذره ای در عزم راسخ ما تأثیری نخواهد گذاشت.

شما دولتی هستید که علنا چشمان خود را بر روی جنایات و کودک کشی های رژیم صهیونیستی می بندید و لایحه ممنوعیت حمایت از مقاومت فلسطین به عنوان یک تشکیلات تروریستی را مطرح میکنید و همچنین برای شهروندانی که خوستار تحریم اقتصادی اسرائیل از جانب فرانسه هستند، مجازات قضایی تعیین میکنید.

باید این نکته را هم یادآوری کنیم که این اقدام دولت فرانسه مبنی بر انحلال مرکز فرهنگی الزهراء نقض علنی قانون اساسی کشوری است که خود را مهد حقوق بشر و قانون گذاری می‌داند؛ قانونی که به وضوح به اقلیت های مذهبی و دینی آزادای عقیده و عبادت میبخشد.

یورش+پلیس+فرانسه+به+موسسه+الزهرا (2)

مرکز الزهرای فرانسه از بدو تاسیس تا کنون همواره هدف اصلی خود را بر اتحاد ملت ها و مومنان قرار داده و ما با افتخار اولین تشکیلاتی بودیم که یک اتحاد جهانی بین اسلام و یهودیت در راستای مبارزه با صهیونیست تشکیل داد و در همین جا اعلام می‌داریم که مبانی و اصول صهیونیسم و اسرائیل به طور کلی با یهودیت در تعارض است.

در پایان مرکز الزهراء فرانسه این انحلال و لغو امتیاز فعالیت خود را به نحوی یک پیروزی درخشان برای خود تلقی میکند که افق های تازه و روشنی را به ارمغان خواهد داشت.

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَی اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.

می‏ خواهند نور خدا را با سخنان خویش خاموش کنند ولی خداوند نمی‏ گذارد تا نور خود را کامل کند هر چند کافران را خوش نیاید. سوره توبه آیه 32.



دیدگاهها بسته شده است.