دستبرد به مسجدی در ایالت فلوریدا

 مرکز اسلامی شهر “نورث پاینلاس” در ایالت فلوریدا، از سرقت پول های موجود در صندوق خیریه مسجد این مرکز خبر داد.

«علوی السقف» مدیر این مرکز اسلامی در این باره اظهار داشت: بر اساس آنچه از فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته به دست آمد، فردی که چهره او کاملا مشهود است، اقدام به سرقت حدود ۴۰۰ دلار از هدایای مردمی به صندوق خیریه این مسجد نموده است.

وی افزود: ما از این اقدام شوکه زده شده ایم و آنگونه که دیگر نمازگزاران تایید کرده اند، سارق همان روز به شکل یک نمازگزار وارد مسجد شد و از آنجا که خود را مسلمان جلوه داده بود، کسی متعرض وی نشد.

مدیر مرکز اسلامی شهر نورث پاینلاس سپس خاطرنشان کرد: پول به سرقت رفته، متعلق به نیازمندان بود و هر فردی از هر دین و آئینی که به این مرکز مراجعه کند و نیازش را با ما در میان بگذارد، بخشی از پول های صندوق خیریه را به او اهداء می کنیم.

بلافاصله پس از وقوع این سرقت، مسئولین این مرکز با مرکز پلیس این شهر تماس گرفته و آنها را در جریان قرار دادند.

پلیس نیز با مشاهده دوربین های مداربسته، درصدد شناسایی و دستگیری سارق است.

شایان ذکر است، در ماه های اخیر موج حملات به مساجد و مراکز اسلامی در ایالات مختلف آمریکا رشد نگران کننده ای داشته است. این حملات گاه به شکل نوشتن جملات توهین آمیز بر روی دیوارهای مساجد و مراکز اسلامی بوده و گاه نیز با شکستن و تخریب بخشی از این مراکز و یا به آتش کشیدن آنها بوده است.

3fb5ed13afe8714a7e5d13ee506003dd_282

بر اساس اعلام مسجد شهر “نورث پاینلاس” در ایالت فلوریدا، فردی ناشناس روز چهارشنبه گذشته اقدام به سرقت حدود ۴۰۰ دلار از صندوق خیریه این مسجد نمود.



دیدگاهها بسته شده است.