فعالیت فرهنگی حرم امام حسین (ع) در پاکستان

623

جامعه امام صادق (ع) حجت‌الاسلام و المسلمین نجفی با اشاره به ضرورت برپایی فعالیت‌های فرهنگی آستان مقدس حسینی در پاکستان، این فعالیت‌ها را برای جامعه پاکستان سودمند دانست.

گروهی از آستان مقدس حسینی که برای برگزاری پنجمین جشنواره نسیم کربلا عازم پاکستان شده‌اند با حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ محسن نجفی نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی در پاکستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نجفی در این دیدار گفت: به فضل و یاری خدای متعال و به برکت فتوای مرجعیت شیعه، عراق پیروز شد و تروریست‌های داعش نابود شدند و این یک پیروزی برای تمام مؤمنان است.

وی با اشاره به ضرورت برپایی فعالیت‌های فرهنگی آستان مقدس حسینی در پاکستان، این فعالیت‌ها را برای جامعه پاکستان سودمند دانست و افزود: پیروان اهل‌بیت (ع) در پاکستان در نقاط متفرق و دور افتاده زندگی می‌کنند و به شدت نیازمند رابطه با ائمه خود هستند و به همین خاطر حدود ۲۰ هزار نفر از شیعیان پاکستان در برنامه‌های فرهنگی نسیم کربلا شرکت می‌کنند تا به پرچم امام حسین (ع) تبرک جویند و این کار خود را همچون زیارت کربلا می‌دانند.

نماینده آیت‌الله سیستانی تاکید کرد: این فعالیت‌ها و برنامه‌ها جنبه‌های تربیتی و تبلیغی فراوانی دارد که باید از آن بهره ببریم و البته در کنار این جشنواره، همایش علما نیز برگزار می‌شود که تعداد قابل توجهی از علمای مذاهب مختلف در آن شرکت می‌کنند.



دیدگاهها بسته شده است.