کمپین «بگو یا حسین» و اهدای گل به اساتید امریکایی

کمپین «بگو یا حسین»:

کمپین «بگو یا حسین» در آستانه میلاد با سعادت امام حسین (ع) با اهدای گل به اساتید دانشگاه در آمریکا تلاش کرد تا در مسیر معرفی جهانی آن حضرت قدم بردارد.

مجموعه بین‌المللی عاشورا در ادامه مسیر معرفی جهانی امام حسین (ع) در شب و روز تولد حضرت سیدالشهدا (ع) رویداد جدیدی برگزار کرده است.
این مجموعه مردم نهاد که بعد از کمپین #SayYaHussain (در محرم سال ۱۳۹۶) در دانشگاه‌های آمریکایی نظیر دانشگاه برکلی حضور پیدا کرده و طی رویدادی، دانشجویان غیرمسلمان آمریکایی را با امام حسین (ع) و واقعه عاشورا آشنا کرده بود؛ این بار در شب و روز تولد امام حسین (ع) رویدادی مشترک در ایران و آمریکا برگزار کرده است.
n00027875-b.jpg

در بیانیه گروه بین‌المللی عاشورا به مناسبت این اقدام آمده است: جایگاه اساتید در فرهنگ اسلامی کمتر از پدر و مادر نیست. همانطوری که امیرالمومنین علی (ع) فرمودند به احترام پدر و معلمت از جاى برخیز، گر چه فرمانروا باشی، این فرهنگ و این تربیت اسلامی ما را بر آن داشت تا به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت امام حسین (ع) دیداری با اساتید دانشگاهمان در ایالت کالیفرنیا داشته و به عنوان تقدیر از شور و علاقه آن‌ها به تدریس گل‌هایی را با حدیثی از معصومین علیهم‌السلام اهدا کنیم.

13970202000428_PhotoL.jpg

 



دیدگاهها بسته شده است.