سید علی رضا عابدی،عضو سابق پارلمان پاکستان به شهادت رسید.

ali_raza_abidi

به شهادت رسیدن علی رضا عابدی عضو سابق پارلمان پاکستان بر اثر تیر اندازی گروه های تکفیری در کراچی

به نقل از خبرگزاری دان، بر اثر تیراندازی گروه های تکفیری در منطقه دیفنس کلانشهر کراچی، سید علی رضا عابدی، عضو سابق حزب جنبش ملی متحد(MQM) و همچنین عضو سابق پارلمان پاکستان به شهادت رسید.

جاوید عالم معاون بازرس کل پلیس منطقه جنوب شهر کراچی، مرگ وی را تایید کرد.

طبق گفته پلیس تعدادی موتورسوار ناشناس، سید علی رضا عابدی را در داخل خودرویش در نزدیکی منزل وی واقع در خیابان اتحاد منطقه دیفنس، هدف تیراندازی قرار دادند که بر اثر این تیراندازی وی به همراه پدرش مجروح گردید.

وی بلافاصله در حالت مجروح به بیمارستان شفای پی ان اس کراچی انتقال داده شد، اما به علت شدت جراحات وارده، وی جان به جان آفرین تسلیم نمود و به شهادت رسید.

راجا عمر خطاب یکی از مقامات گروه مبارزه با تروریسم(CTD) در این باره خبر داد: دو فرد موتورسوار با حمله به خودروی سید علی رضا عابدی در مقابل درب منزل وی، طی 10 ثانیه اقدام به تیراندازی کرده و بلافاصله از محل حادثه گریختند.

وی گفت: افراد حمله کننده، آموزش دیده بودند و با کلاه و استتار کامل اقدام به حمله علیه مقتول نمودند، این افراد در حال تعقیب خودروی علی رضا عابدی بودند.

طبق گزارش اولیه کالبد شکافی صورت گرفته بر روی جسد مقتول، تعداد 2 گلوله به ناحیه سینه، یک گلوله به شانه و یک گلوله نیز به گردن وی اصابت کرده است و تروریست ها از فاصله بسیار نزدیک اقدام به تیراندازی نمودند.

طبق این گزارش، تعداد 4 گلوله، به ناحیه بالا تنه سید علی رضا عابدی اصابت گردیده است.

لازم بذکر است سید علی رضا عابدی، حوالی ساعت 6 بعد از ظهر، در صفحه توییتری خود پیامی در خصوص نشست خبری حزب حاکم، آن را مورد انتقاد قرار داده بود.

PTI_-ali_raza_abidi



دیدگاهها بسته شده است.