جسله تقسیم انعامات جهت تشویق قاریان

 جسله تقسیم انعامات  و اهدا جوایز جهت تشویق قاریان عزیز که در امتحان تجوید شرکت کرده بودند  در جامعه امام صادق برگزار گردید.

جلسه تقسم انعامات برای قاریان

این جلسه در مسجد جامعه امام صادق با حضور مدیر جامعه امام صادق حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای اسدی و معاونین مدیریت جامعه امام صادق حجت الاسلام حاج آقای موحدی و مسئول دار القرآن جامعه امام صادق قاری عبد الرزاق و قاری حاجی طاهر جان و والدین قاریان ،  بعد از نماز مغربین در تاریخ 17/1/2010 برگزار گردید. حاجی طاهر جان

حاجی طاهر جان

ابتدا جلسه   را  قاری محمد و قاری احمد با تلاوت چند از آیان قرآن کریم  رسماً آغاز کرد. بعد از آن حاجی طاهر جان اراد سخن نموده گفت :

 که ما بعنوان شیعه از دو چیز بسیار مهم دور نشویم یکی قرآن و دیگری عترت پیامبر. ایشان تاکید کرد که قاریان محترم تنها به روخوانی و تجوید قرآن کریم اکتفا نکنند بلکه اینها باید مرحله صوت ولحن و تفسیر را نیز طی کنند و قرآن که برنامه زندگی است در زندگی خودعملی پیاده نمایند.

بعد از آن حاج آقای اسدی مدیر جامعه امام صادق (ع) درجایگاه قرار گرفت  سخننان مبسوط را  ایراد کرد ایشان خطاب به قاریان  و والین محترم آنها  گفت:   قاریان عزیز  در کلاسهای روخوانی و تجوید صوت و لحن و کلاس تفسیر که همه وقت در جامعه امام صادق(ع) ادامه دارد شرکت کنند تا بتوانند قرآن کریم را درک کنند و بفهمند.

ایشان قاریان عزیز را سرمایه های معنوی دانسته و  تاکید کرد :  که با قرائت قرآن کریم دلهای شان را نورانی کرده و از دیدن و شنیدن چیزهای که دل را تاریک و ذهن را مشوش میکند بپرهیزد.
حاج آقای اسدی از قاریان و اساتید که بیش از بیست سال خدمات ارزنده در قبال قرآن کریم در جامعه امام صادق (ع) انجام داده اند تشکر و قدردانی نمود.
در اخیر به شاگردان که رتبه اول دوم و سوم را کسب کرده بودند انعامات  و جوایز اهدا  گردید.

+;نوشته شده در ;دوشنبه بیست و هشتم دی 1388ساعت;12:28 توسط;مدیریت سایت; |;



دیدگاهها بسته شده است.