جشن میلاد امام زمان(عج) درجامعه امام صادق(ع) برگزارشد+عکس

1 (6)به مناسبت ولادت امام زمان (عج) روز یکشنبه برابر با 22 مئی؛ جامعه امام صادق (ع) میزبان عاشقان و شیفتگان دوازهمین ستاره امامت بود.

مهمانان وتعداد مؤمنین از گوشه وکنار، دراین مجلس با شکوه شرکت کرده بودند و طبق اطلاع رسانی های قبلی مقابله منقبت خوانی و شعرخوانی در دومقطع سِنّی بزرگسالان وخورد سالان نیز درهمین روز ودرکنار محفل جشن برگزار شد وشرکت کننده گان درمسابقه با ایراد منقبت وشعرهای مولودی به شکوه ونورانیت مجلس افزودند که دراخیر این برنامه به حایزین مقام اول دوم وسوم هردو مقطع جوایز نقدی از طرف مدیر مسئول جامعه امام صادق (ع) اهداء شد.

این محفل رأس ساعت 4 بعدازظهر توسط مجری برنامه آغاز وساعت 30/6 با بیانات حجة الاسلام اسدی پایان یافت. ایشان در رابطه با فلسفه انتظار بیان داشتند که:

 انتظار فرج در واقع، انتظار حكومت جهانى اسلام است، انتظار وراثتِ زمين و دولت مؤمنان و موحدان است. ازآیات قرآن  استفاده می شود که ظهور مهدی موعود عج، حلقه ای است از حلقه های مبارزه اهل حق و اهل باطل، که به پیروزی نهایی اهل حق منجر می شود. خداوند می فرماید:«وعدالله الذین آمنوا منکم و عملوا الصالحات لیستخلفنکم فی الارض… یعنی : خداوند به مؤمنان و شایسته کاران (شما) وعده داده است که آنان را جانشینان زمین قرار دهد (همچنان که پیشینیان را قرار داد)»

 ایشان درادامه چنین گفتند: سهیم بودن یک فرد در این سعادت موقوف به این است که آن فرد عملاً در گروه اهل حق باشد وبا عمل نشان دهد که منتظر چنین روزی است. بنابراين «انتظار» به معناى «نشستن و دعا كردن» نیست؛بلکه «برخاستن و دعا كردن است.

به امید تحقق چنین روزی.1 (3)1 (17)1 (2)1 (11)1 (18)1 (1)1 (16)1 (13) 1 (14)1 (5) 1 (7) 1 (8) 1 (4)

 



دیدگاهها بسته شده است.