کویته یکجهتی کونسل جلسه ای عمومی برگزار کرد.

روز پنجشنبه مطابق 24 جنوری کویته یکجهتی کونسل جلسه ای عمومی در جاده علمدار برگزار کرد. جلسه ساعت 3 بعد از ظهر با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز گردید و به ترتیب رهبران یکجهتی کونسل به نوبه خود ایراد سخن کردند.

هدف از برگزاری جلسه عمومی،برسی وضعیت کویته بعد از برطرفی  حکومت رئیسانی و به قدرت رسیدن فرماندار بلوچستان بود. سخنرانان گفتند که مردم باید بیدار و از  حیله دشمن آگاه باشند . بعض عناصر و وزائی سابق در بلوچستان کوشش می کنند که حکومت رئیسانی دوباره فعال شود. اگر حکومت سابق فعال شود از تمام پاکستان مردم برای تحصن در کویته تشریف خواهند آورد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای اسدی ضمن سخنانش پیام مردم جاغوری، دایکندی بامیان، کابل و دیگر نقاط هزاره جات را برای مردم رساند. همچنین حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای نجفی پیام آیات عظام را برای مردم بازگو کرد.

سردار سعادت علی هزاره رهبر کویته یکجهتی کونسل در جایگاه تشریف آورد. از اینکه ایشان مریض است نتوانست با مردم صحبت کند.

داکتر عبد الحی بلوچ یکی از رهبران حزب سیاسی بلوچ نیز در جایگاه امد و بامرد صحبت کرد. ایشان ضمن تسلیت با خانواده شهدا گفت که دست های پنهان نمی گذارد که امنیت در بلوچستان حاکم شود و ما با اتفاق و وحدت نه خواهیم گذاشت که دیگران مقاصد خودش را در بلوچستان دنبال کند.

سخنرانان: حاج آقای اسدی، ابراهیم هزاره، حاجی قیوم چنگیزی، حاج آقای نجفی

غضنفر علی، عبد الحی بلوچ، فاطمه ابراهیم و مرزا آزاد

 

Quetta Yekjahati counsel



دیدگاهها بسته شده است.