جلسه تقسیم انعامات و اعلان نتایج شاگردان کیمپ آموزشی فصل زمستان

روز یک شنبه 25 فروری 2012 به مناسبت اتمام کیمپ آموزشی فصل زمستان 2011 -2012 در سالن جامعه امام صادق علیه السلام جلسه با شکوه برگزار گردید. منظور از برگزاری این جلسه اعلان نتایج و تقسیم انعام برای افراد اول دوم و سوم هر کلاس و همچنین تشویق بشتر شاگردان بودند. در این جلسه اعم از استادان و شاگردان جامعه امام صادق و همچنین شاگردان کیمپ آموزشی و والدین شان و معتبرین هزاره شرکت کرده بودند.

یکی از شاگردان کیمپ در باره یادگیری احکام و عقاید اسلامی و کار و فعالیت استادان و شاگردان این کیمپ مقاله به زبان هزارگی ایراد نمود که مورد پسند و تشویق اهل مجلس قرار گرفت. بعد از آن مسئول کیمپ آموزشی  جناب اقای یوسفی راجع به دلگرمی و کوشش شاگردان و همچنین توجه نه نمودن والدین به احکام و عقاید و واجبات اسلامی بچه های شان ایراد سخن نمود. وی افزود در این مدت کوتاه اکثر از بچه ها احکام و واجبات اسلامی شان را یاد گرفته اند لذا امروز ما میخواهیم بچه های شما را در محضر خود تان به نمایش بگذاریم تا شما بدانید که بچه های تان در این مدت کوتاه چیقدر از احکام و واجبات اسلامی بر خردار شده اند. بعد از آن تعداد از بچه های خرد سال نماز صبح را به جماعت درحضور مجلس ادا نمودند و تعدادی از بچه های دیگر به سوالات که راجع به عقاید و احکام و تجوید قران کریم طرح شده بودند پاسخ گفتند.

حاجی عبد القیوم چنگیزی رئیس هزاره جرگه راجع به اهمیت علم و دانش ایراد سخن نمود  و بعد از آن جناب حجت الاسلام حاج آقای اسدی مدیر جامعه امام صادق علیه السلام راجع به برگزار شدن کلاس های سه ماهه زمستانی بطور همیشه صحبت نمود و گفت که دروازه جامعه امام صادق برای پیروان امام صادق بطور همیشه باز می باشد و می توان از این مرکز علمی استفاده نمود.

در اخیر برای کسانیکه مقام اول دوم و سوم را در کلاس کسب کرده بودند و همچنین برای کسانیکه در برنامه سازنده دیگر شرکت کرده بودند جوائز و  انعام اهدا گردید.

+;نوشته شده در ;چهارشنبه دهم اسفند 1390ساعت;17:24 توسط;مدیریت سایت; |;



دیدگاهها بسته شده است.