جنازه های سربریده دو فرد شیعه از علاقه میان غندی کویته پیدا شدند.

12-7-2012: جنازه های سربریده شهید سید حسیب زیدی و شهید مولانا نور علی گولا از علاقه میان غندی کویته پیدا شدند. 

تقرییا 15 روز قبل، شهید سید حسیب زیدی و شهید مولانا نور علی گولا توسط تروریستها، از نزدیک خانه شان از منطقه ستیلایت تاون شهر کویته، ربوده شدند.  بعد از آن، تروریستها برای رهای این افراد از خانواده شان مبلغ 3000000 روپی طلب نمودند که خانواده این افراد مبلغ مذکور به تروریستها تحویل دادند.  اما روز چهار شنبه 11 جولائی جنازه های سر بریده این دو تن از منطقه میان غندی کویته پیدا شدند. 

جنازه این شهدا به امام بارگاه هزاره نیچاری انتقال داده شد و پس غسل و کفن و نمازه جنازه طرف زادگاه شان در  صوبه سنده روانه گردید. 

طبق دکتر جنائی و شخص غسل دهنده، قبل از ذبح کردن این دو فرد شیعه مورد شکنجه و آزار جسمی و روحی قرار گرفته بودند. ناخن های دست، مو های سر و ریش شان از بدن بیرون کشیده بود. بدن شان با آب جوش و تیزاب سوختانده و دست و پای شان شکستانده بودند. 

لشکر جهنگوی طی تماس با شبکه خبری پاکستان ضمن قبول کردن مسئولیت این جنایت، گفته اند که ” ما اینها پس از شکنجه ذبح کردیم چرا که اینها در قتل علما دست داشتند”. 

لشکر جهنگوی ادعا کرده است که این دو فرد به قتل علما اعتراف کرده اند و بزودی فلم شان پخش خواهد کرد. 

بعد از شکنجه و اذیت  که این دو فرد شیعه را کرده اند ظاهر است که آنها طبق دستور تروریستها حرف زده باشد. اما هیچ ذی شعور این اعتراف را قبول نخواهد. 

قابل ذکر اینکه، رسانه های پاکستان خبر شهادت و ذبح این دو فرد شیعه را نشر نه کردند. 

+;نوشته شده در ;جمعه بیست و سوم تیر 1391ساعت;14:35 توسط;مدیریت سایت; |;



دیدگاهها بسته شده است.