جنایت آشکارای آل سعود در قبال اعدام آیت الله نمرباقرالنمر.

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ.. [ الأحزاب : 23 ]

برادرِ آیت الله نمر: مطالبه حق ادامه می‌یابد

دولت عربستان سعودی آیت الله ” نمرباقر النمر” یکی از عالمان سرشناس شیعیان در آن کشور را همراه با 46 تن دیگر امروز مظلومانه به شهادت رساند.

بنا به گزارش شبکه های خبری، وزارت کشور عربستان امروز “شنبه” خبری اعدام ” آیت الله نمر” را تأیید نموده واعلام کرد.

آیت الله نمر؛ یکی از عالمان برجسته ای شیعیان عربستان بود که صرفا برای احقاق حق شیعیان در عربستان، از حکومت عربستان، خواسته بودند که مذهب شیعه را در آنکشور بر رسمیت شناخته و به شیعیان تحقیر و توهین ننمایند.

بارها حکومت سعودی ایشان را دست گیر نموده و به زندان انداخته بودند اما، این بار که در سال  2012 میلادی باز داشت شد ومحاکمه علیه او در سال 2013 در ماه مارس،  آغاز و دادستانی کل عربستان، با متهم کردن ” آیت الله نمر” به فتنه انگیزی، حکم اعدامش را خواستار شد.

alalam_635873314423242055_25f_4x3

در 15 اکتبر سال 2014  دادگاهی در عربستان، مدعی شدن که ” آیت الله نمر” یک فتنه انگیز در کشور، می باشد، حکم اعدامش را صادر کرد. در حالیکه هیچ گونه حق دفاع کردن برای او ندادند واز دید تمام رسانه ها مخفی،  محاکمه اش صورت گرفت.

اما در مقابل ” آیت نمرباقر النمر” در حال گرفتاری اش نیز دست از مبارزات و حق خواهی بر نداشته و همیشه می گفتن، همچنان صبور و با ثبات، بدون کدام ترس، برای عدالت خواهی و آزادی و عزت مردم، تلاش خواهد نمود.

حکم اعدام وی در آبان 94 ازطرف دادگاه استیناف و دادگاه عالی آل سعود، مهر تأیید زده شد، برگه ای نیز برای وزارت کشور فرستادن تا اینکه امضای پادشاه، برای انجام این حکم از دفتر پادشاهی گرفته شود.

سر انجام وزارت کشور عربستان سعودی در یک بیانیه ای امروز مطابق به 12 – دی – 1394 از اعدام ” آیت الله نمر” همراه با 46 نفر دیگرخبر داد.

عربستان سعودی با این اقدام عجولانه اش یک بار دیگر نشان داد که یک جنایت کار بوده و همیشه در سدد این است، کسانی که صدای مظلومیتش را بلند نمایند سر کوب نموده ونگذارند که کسی، جنایت های آل سعود و حاکمان سعودی را بگوش جهانیان برسانند.



دیدگاهها بسته شده است.