“در آخرین جمعه شعبان المعظم”

“در آخرین جمعه شعبان المعظم!”

****

در آستانه ماه مبارک رمضان; ماه بخشش، رحمت و غفران الهی و با رعایت مسائل صحی و بهداشتی در اوضاع تلخ کرونایی؛ نماز پر فیض جمعه در آخرین جمعه ماه شعبان المعظم به امامت امام جمعه شهر کویته جناب ححت الاسلام استاد اسدی و با شرکت جمعی از نمازگزاران مؤمن و خداجو با شکوه خاص برگزار گردید.
جناب استاد اسدی ضمن توصیه مردم و مؤمنان به رعایت تقوای الهی ابتدا به فضیلت ماه مبارک شعبان و ارزش و اهمیت عبادت و توبه و انابه به درگاه الهی در این ماه پرداخته و آنگاه در باره ای فضائل بی شمار ماه مبارک رمضان؛ ثواب عظیم روزه داری و ارزش عبادت در این ماه سخنان جالب و آموزنده ای ایراد فرمودند.

IMG-20200424-WA0204
امام جمعه محترم شهر کویته، در بخش دیگر از سخنان خود به مسأله مهم و جهانی شیوع و گسترش “وایرس کرونا” اشاره نموده و از مؤمنان خواستند ضمن رعایت مقرارت حکومتی و عمل به توصیه های وزارت صحت، همگان مسأله شیوع “کرونا” را جدی بیگیرند، تا با رعایت اصول ایمنی از شیوع بیشتر این پدیده شوم و مرگبار در کشور جلوگیری گردد و انشاالله همه ای مردم این بحران ویرانگر به سلامت پشت سر بگذارند.

و در پایان حضرت استاد اسدی برای نابودی و دفع و رفع هرچه سریعتر “وایرس ویرانگر کرونا” از سطح جهان، کشورهای اسلامی و کشور اسلامی پاکستان بخصوص شهر کویته دعا فرمودند.



دیدگاهها بسته شده است.