دهه کرامت یادآور تمام خوبی‌هاو یادآور جمال انسانی است.

jispk (12)

دهه کرامت یادآور تمام خوبی‌هاست. و یادآور جمال انسانی است

‫(جامعه‬) میلاد فرخنده و پر نوروسرُور کریمه اهل بیت بی بی فاطمه معصومه (ع) و روز دختر و همچنین آغاز دهه کرامت را به حضور امام زمان (عج) و همچنین آقا امام رضا و تمامی دوستداران و پیروان راستین آن بزرگوار تبریک و تهنیت عرض مینماییم !

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (علیهاالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد. این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.

مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیهما‌السلام) سابقه ندارد.

دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می‌باشد.

تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و … است.

دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را درطی اعصارعهده‌ دار بشوند.

دهه کرامت یادآور زهرا و زینب (سلام‌الله علیهما‌السلام) است.

تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و … است.

jispk (3)jispk (4)دهه کرامت یادآور تمام خوبی‌هاست. و یادآور جمال انسانی است.

حضرت فاطمه معصومه (س) بانویی بهشتی، غرق در عبادت و نیایش، پیراسته از زشتی ها و شبنم معطر آفرینش است. شاید یکی از دلایل «معصومه» نامیدن این بانو، آن باشد که عصمت مادرش حضرت زهرا (س) در اوتجلی یافته است.

لذا به این مناسبت (دو مولودِ با برکت)محفلی با شرکت پر شکوه مومنین اعم از خواهران وبرادران ترتیب داده شد.

این مراسم روز جمعه ساعت 5 بعد از ظهر با قرائت آیات روح بخش قرآن کریم توسط قاری عبدالرزاق (یکی از قرّاء مشهور شهر کویته) آغاز وبا شعر وسرود خوانی خواهران وبرادران حاضر درجلسه ادامه یافت که درخاتمه با مداحی دلنشین مداح اهلبیت آقای قاسمی محفل نیز به پایان رسید.

jispk (9)

‫دهه_کرامت‬ یادآور تمام خوبی‌ها و یادآور جمال انسانی است

jispk (10)

‫دهه_کرامت‬ یادآور تمام خوبی‌ها و یادآور جمال انسانی است

jispk (5)jispk (6)jispk (7)jispk (11)jispk (1)jispk (12)



دیدگاهها بسته شده است.