راهپیمایی برای آگاهی مسائل اجتماعی در شهر کویته خیابان علمدار برگزار گردید.

کویته 8/11/2010: راهپیمایی برای آگاهی مسائل اجتماعی با شرکت تعداد زیاداز اساتید وشاگرادن مکاتب از طرف کمیته عملی تعلیم (تعلیمی ایکشن کمیتی) در شهر کویتهخیابان علمدار برگزارگردید.

هدف از برگزاری این راهپیمای آگاه کردن شاگردان و نوجوانان و همچنین والدیناز مضررات و نتایج  منفی کافینیت ها و محل بازی کامپیوتری بود. این راهپیمایی از چوک مائیلو شروع شد و ازمسیر خیابانهزاره قبرستان – ناصرآباد- پول سید گرنید – سر خارتار – خیابان علمدار – سرای نمک – خیابانمیجر نادر عبور نموده دو باره در خیابان علمدار نزدیک یزدان خان  سکول توقف کرد  که در آنجا بعد ازتلاوت قرآن مجید از مدیران و اساتید مکاتب یکی یکی در خواست شد تا ایراد سخن نماید.

سخنرانان بر این عقیده بود که شاگردان که در کلاس درس عقب مانده هستندو یا در کلاس درس حاضر نمی شوند اکثرا در نیت کافی ها و محل بازی کامپیوتر میروند و  اکثرا بعد از رخصتی وقت خود را تا آنجامیگزراند. این بچه ها به بهانه های مختلف خانه و کلاس را به مقصد نیت کافی ترکمیکنند و متاسفانه اکثر والدین از بچه های شان با خبر نیستند. سخنرانان با تلاوتآیات قرآن کریم و خواندن شعر های فارسی شاگردان را تشویق کرد که با  آدمهای بد دوستی نکنند زیرا  بسیاری از نوجوانان توسط رفیق بد، بد بخت شدهاند.

سخنرانان هوشتار داد که  درنیت کافی و محل بازی کامپیوتری اکثرا بچه های کوچک که سن شان بیش از 15 سال نیستدیده می شود و آیینده همه این بچه ها تاریک هستند .

قابل ذکر اینکه یک گزارش خصوصی در زمینه نیت کافی ها و بچه های کوچککه در این نیت کافی ها میروند در یک روزنامه محلی چند روز قبل به چاپ رسیده و برایافراد مخصوص پخش گردید. در این گزارش خصوصی حقایق تلخی را فاش کرده بود که برای هرفرد جامعه ما تکان دهنده است.

+;نوشته شده در ;دوشنبه هفدهم آبان 1389ساعت;13:18 توسط;مدیریت سایت; |;



دیدگاهها بسته شده است.