رژیم آل‌خلیفه به حربه‌های جدیدی برای فشار به مردم بحرین روی آورده است.

13920523164825755988464

“سید جعفر العلوی” رهبر جریان العمل الاسلامی بحرین

رهبر جریان العمل الاسلامی بحرین در مصاحبه‌ای از حربه‌های جدید رژیم آل خلیفه برای تحت فشار قرار دادن مردم این کشور خبر داد.

 بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی (25 بهمن 89 ه.ش) شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل‌خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست‌ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبه‌رو شده است.

از سوی دیگر منطقه الدراز محل سکونت شیخ عیسی قاسم رهبر بزرگ شیعیان بحرین است که رژیم آل خلیفه تابعیت بحرینی وی را لغو و محاکمه غیر قانونی او را به اتهام پولشویی آغاز کرده است. این منطقه از بیش از 6 ماه قبل تحت محاصره شدید نیروهای آل خلیفه است، با این حال مردم بحرین به ادامه تحصن تا لغو محاکمه غیر قانونی شیخ عیسی قاسم اصرار دارند.

از سوی دیگر با گذشت یک هفته از جنایت رژیم بحرین در اعدام سه جوان، اعتراض جنبش‌های مردمی در محکومیت این جنایت و ابراز انزجار از آن در مناطق مختلف بحرین ادامه دارد.

“سید جعفر العلوی” رهبر جریان العمل الاسلامی بحرین در مصاحبه با خبرنگار “تسنیم” به تشریح  آخرین تحولات بحرین پرداخت.

139504201814576248106054

ضرروت تغییر و سرنگونی رژیم آل‌خلیفه در تمامی تظاهرات بحرینی‌ها شنیده می‌شود

وی در این مصاحبه گفت: انقلاب بحرین وارد فصل جدیدی شده که بر اساس آن چاره‌ای جز تحقق خواسته‌های این ملت وجود ندارد.  رژیم آل خلیفه هیچ گونه مشروعیت و مقبولیتی در میان ملت بحرین ندارد و این موضوع در میان اکثریت مردم به یقین تبدیل شده است که بر اساس آن هیچگونه عقب نشینی از ضرورت تغییر رژیم وجود ندارد. در حال حاضر یک اصرار منحصر بفرد گسترده‌ای در میان مردم برای دفاع از حقوق خودشان بوجود آمده است تا اینکه سرانجام خداوند پیروزی را برای این انقلاب ثبت کند. این تحول به اعتقاد من، تحول بسیار مهمی در آگاهی عمومی مردم به شمار می‌آید و شعارهای ضرورت تغییر و سرنگونی رژیم به شعارهای اصلی در تمامی تظاهرات و در تمامی مکان‌ها تبدیل شده است و در این تظاهرات‌ خواسته‌های موقت یا درخواست برای اصلاحات به کناری گذاشته شده است. چون رژیم چیزی جز ریختن خون مردم و شکنجه و بازداشت مردم چیز دیگری بلد نیست.

حربه‌های جدید رژیم آل‌خلیفه برای فشار به مردم بحرین

سید جعفر العلوی در پاسخ به سوال دیگری درباره ادامه تحصن مردم در برابر منزل آیت‌الله عیسی قاسم و همچنین تشدید اقدامات رژیم آل خلیفه علیه مردم منطقه الدراز گفت: بازداشت‌ها و توسل به زور به رویکرد هر روزه نیروهای رژیم آل خلیفه تبدیل شده  و ایست و بازرسی‌ها نیز در این کشور افزایش یافته است که همین موضوع نیز رفت و آمد مردم را با مشکل مواجه کرده است. رژیم به حربه تازه‌ای روی آورده است. آنها با ایجاد راه بندان و مشکل کردن رفت و آمد مردم سعی در تنبیه آنها دارند و در صورتی که فردی نیز به این اقدامات اعتراض کند به عنوان اهانت به نیروهای امنیتی بازداشت می‌شود. از سوی دیگر رژیم اقدام به اعمال مالیات‌های اعلام نشده علیه مردم کرده است تا بدین وسیله فشارهای مالی را نیز بر مردم تشدید بخشد.

رژیم آل‌خلیفه در حال قطع کردن تمامی راه‌های ارتباطی با مردم است

رهبر جریان العمل الاسلامی بحرین اضافه کرد: مردم منطقه الدراز بیش از شش ماه است که تحت محاصره قرار دارند و طی این مدت برپایی نماز جمعه در این منطقه نیز ممنوع شده است و تمامی این موضوعات نشان از آن دارد که رژیم در حال قطع کردن تمامی راه‌های ارتباطی با مردم است. همچنین یکی دیگر از نمونه این قطع ارتباط، اقداماتی است که رژیم علیه آیت‌الله عیسی قاسم اتخاذ کرده است.



دیدگاهها بسته شده است.