برگزاری سمینار تحت عنوان سیرت النبی (ص)/ تصویر

مذاکره وسمینار تحت عنوان سیرت النبی (ص)  در پریس کلب از سوی (اداره اموری اسلامی) زیر صدارت حجة الاسلام و المسلمین محمد جمعه اسدی (امام جمعه شهر کوئته و پرنسپل جامعه امام صادق علیه السلام) و با شرکت علماء برجسته  شیعه و سنی جناب مولانا عبدالحق هاشمی و داکتر عطاء الرحمن از جماعت اسلامی و جناب عبدالقدوس ساسولی از جمعیت علماء پاکستان و مفتی عبدالرحیم (امام جمعه تول مسجد ) و مفتی حبیب الله از جمعیت (علماء اسلام) و جناب حجة الاسلام سید هاشم موسوی از طرف (مجلس و حدت مسلمین) و جناب حجة الاسلام اکبر حسین زاهدی از طرف (شیعه علماء کونسل) و جناب الحاج عبدالقیوم چینگیزی چیرمین (هزاره جرگه) و جناب حاجی اعجاز و نیز مهمان خصوصی سرکنسول محترم جمهوری اسلامی ایران در کوئته جناب حاج آقای رفیعی و مسؤل خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کوئته جناب آقای اقتدای و جمع کثیری از از طبقاف متخلف و افراد مؤثر در اجماع در این سمینار و میز گرد شرکت کردند.

DSC_0048

ذاکره وسمینار تحت عنوان سیرت النبی (ص) در پریس کلب از سوی (اداره اموری اسلامی) زیر صدارت حجة الاسلام و المسلمین محمد جمعه اسدی (امام جمعه شهر کوئته و پرنسپل جامعه امام صادق علیه السلام)

این سمینار در واقع به میمنت و لادت پر نور و با سعادت پیمبر رحمت و وحدت و بمناسبت هفته و حدت برگزار گردید که هر سال چنین اجماع عظیم بعنوان اتحاد و هماهنگی بین مسلمین، شیعه وسنی و دیگر مکاتب برگزار میگردد. لذا هر یک از گویندگان در رابطه به سیره پیمبر مکرم اسلام گفتگو کردند و از اینکه متأسفانه جوامع اسلامی از سیره پیمبردور شده لذا با این وضعیت نکبتبار و ذلت دچار شده است.

 در حالیکه پیامبر ما پیمبر رحمت و اسلام برای عزت و سربلندی مسلمین بلکه انسانیت آمده و هم چنین تمام شرکت کننده گان از اعلام رئیس جمهوری آمریکا، ترامپ و از اینکه پایتخت رژیم اشغالگر؛بیت المقدس را قرار داده ،اعلام انزجار نموده و این اعلام را بمثابه قبضه تمام سرزمین های فلسطین دانستند. لذا از تمام دنیای انسانهای آزاده در خواست شد که در مقابل این بینانیه ضد اسلامی  و ضد انسانی، که درواقع قبضه کردن قدس شریف است ساکت و خاموش ننشند. و دراخیر حجة الاسلام و المسلمین محمد جمعه اسدی (امام جمعه شهر کوئته و پرنسپل جامعه امام صادق علیه السلام) از تمام شرکت کننده گان تشکر نمود.

DSC_0008  DSC_0039 DSC_0040 DSC_0042 DSC_0045 DSC_0047  DSC_0054DSC_0061



دیدگاهها بسته شده است.