شهادت پرستار فلسطینی هنگام کمک به مجروحان در مرز غزه

152787400795753400

وزارت بهداشت فلسطین امروز جمعه اعلام کرد که یک دختر پرستار فلسطینی در جریان امداد رسانی به مجروحان فلسطینی در مرز نوار غزه با اراضی اشغالی فلسطین به شهادت رسید.

«عائد یاغی» در گفتگو  با اشاره به ترور «رزان النجار» توسط رژیم صهیونیستی گفت: امروز جنایت وحشتناک دیگری به پرونده رژیم اشغالگر صهیونیستی که آکنده از اینگونه جنایات است، افزوده شد.

وی افزود: تظاهرات بازگشت و مشارکت صدها هزار فلسطینیِ غیرنظامی، رژیم غاصب را غافلگیر کرد. آنها به صورت کاملا مسالمت آمیز در مرزها تظاهرات کردند تمام فلسطینی ها اعم از پیر و جوان و زن و کودک از تمام اقشار و گروهها در تظاهرات شرکت کردند.

مدیر مرکز امدادپزشکی در فلسطین اظهار داشت: رژیم اشغالگر به هیچ قانونی احترام نمی گذارد. طبق قوانین بین المللی امدادگران و تیم های پزشکی در هنگام درگیری ها از مصونیت برخوردارند؛ اما صهیونیستها بار دیگر این قوانین را زیرپا گذاشتند.

به گزارش العالم؛ وزارت بهداشت فلسطین روز گذشته شهادت رزان النجار امداد رسان فلسطینی را که در حال انجام وظیفه بشردوستانه و داوطلبانه خود برای نجات جان زخمیان در ده هفته پیاپی گذشته بود اعلام کرد.

رزان نجار دیروز در حالی که تلاش می کرد جان یکی از زخمیان را نزدیک مرزهای شرقی در شهر خانیونس نجات دهد به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی شهید شد.

امروز تشییع کنندگان با سر دادن شعارهایی از مقاومت فلسطین درخواست کردند انتقام خون شهید نجار را بگیرد؛ آنها بر ادامه حضور و شرکت در تظاهرات بازگشت تاکید کردند.



دیدگاهها بسته شده است.