قتل عام هزاره ادامه دارد – سه تن دیگر در قندهاری و لیاقت بازار به شهادت رسیدند.

کویته 13-4-2012: شب گذشته حوالی ساعت 7:30 با بلند شدن آذان از مساجد، تروریستها به سوی یک دوکاندار هزاره در قندهاری بازار تیر اندازی کردند. در اثر این تیر اندازی محمد حسین ولد حاجی محمد جمعه شدید زخمی و کاریگر شان بنام غلام نبی به شهادت رسید.  

شهید غلام نبی بیش از ده سال در این چای فروشی کار میکرد و صاحب اولاد نبود. 9 مرمی، 4 بر سینه و 5 دیگر بر گردن و سر این شهید اثابت کرده بود. 

در عین حال، یک دوکان جوس فروشی هزاره در لیاقت بازار مورد حمله قرار گرفت.   طبق گفته شاهدان عینی، سه تروریست مسلح  داخل دوکان رفته نور محمد و احمد حسین را به شهادت میرساند. از شهادت این دو نفر کسی با خبر نمی شود اما  در وقت بیرون شدن این سه تا تروریست  هوای فائرنگ می کنند و با شعار دادن شیعه کافر از محل حادثه به آسانی فرار می کنند. 

شهید نور محمد 29 سال عمر داشت که 6 مرمی دو بر سر دو بر سینه و دو مرمی بر پاهایش اثابت کرده بود.

شهید احمد حسین 33 سال عمر داشت و مدت 2 سال در این دوکان به حیث شاگرد کار میکرد. بر بدن این این شهید 5 مرمی دو بر سر دو بر سینه و یک مرمی به کمر شان اثابت کرده بود. 

برادر نور محمد نیز مورد تیر اندازی قرار میگیرد خوشبختانه کدام آسیب به او نمیرسد. 

 قابل ذکر اینکه چهار حادثه اخیر در فاصله زمانی بسیار کم  و در مرکز شهر رخ داده است. تروریستها گرگ صفت درست حوالی ساعت 7:30 در حین که صدای آذان از مساجد بلند می شود حمله ور می شوند. 

امروز از طرف هزاره دیموکراتیک پارتی راهپیمای عظیم اعلان شده است. این راهپیمای از سر میدانی ساعت 10 قبل از ظهر شروع می شود تا پیش گورنر هاوس رفته در آنجا احتجاج می کند. 

+;نوشته شده در ;جمعه بیست و پنجم فروردین 1391ساعت;10:42 توسط;مدیریت سایت; |;



دیدگاهها بسته شده است.