مسابقه قهرمانی کانفو، بیاد قهرمانی کانفو “شهید سید ابرارحسین” برگزار گردید

کویته(جامعه):مسابقه قهرمانی کانفو، بیاد قهرمانی کانفو« شهید سید ابرارحسین » سال 2015  ازطرف فیدراسیون کانفو پاک روان پاکستان زیر سرپرستی ” استاد علی محمد حبیبی” در سالن جنرال محمد موسی کالج برگزار گردید.

در این مسابقه ای ورزشی که میان باشگاه ها مختلف برگزار شده بود؛ شخصیت ها و بزرگان قوم، ازجمله حجت الاسلام والمسلمین الحاج استاد اسدی مدیر جامعه امام صادق (ع) و امام جمعه کویته، سردارسعادت علی هزاره، حاج طاهر نظری رئیس تاجران بلوچستان، شوکت علی چنگیزی آفسر بازنشسته ای نیروی هوای، و شخصیت های دیگر حضور داشتند.

در این پروگرام ورزشی، مسابقه میان شاگردان کلیپی کانفو پاک روان پاکستان و دیگر کلیپهای ورزشی و رزمی صورت گرفت.

در میان برنامه، حجت الاسلام الحاج استاد اسدی چند کلمه حرفی با ورزشکاران داشتند؛ در ضمن حرفهایش اشاره به حدیثی نمودن که ” عقل سلیم در بدن سالم می باشد” یک از راههای داشتن بدن سالم ورزش نمودن است، که انسان در اثر ورزش کردن از خیلی امراضی روانی و جسمی محفوظ مانده و دارای عقل سلیم می گردد.

در آخر برنامه جوایزی که از طرف ریاست محترم  فیدراسیون کانفو پاک روان پاکستان “استاد علی محمد حبیبی”  در نظر گرفته شده بود همراه با سند (سر تیفکیت) برای شاگردانی که نمایش اجراء نموده بود و همچنان کسانی که هنرنمایی کرده بود توسط مهمانان در برنامه توزیع گردید.



دیدگاهها بسته شده است.