مظلومیت بی انتها

 مظلومیت بی انتهامظلومیت بی انتها  نمایشگاه از یادبود شهدای کویته

عنوان نمایشگاهی است که از طرف طلاب هزاره کویته بیاد بود  شهدای مظلوم وگمنام شعیان هزاره کویته در حوادث خونین اخیر در قم بر گزار گردیده است . نهاد جامعه‌المصطفي (ص) مسئولیت تعلیم وتربیت طلاب و دانشجویان بيش از 60 كشور از جهان  به عهده دارد نمایشگاه از این دست می تواند واکنش جهانی طلبه و دانش جویان این مرکز تحصیلات عالی را به دنبال داشته باشد .

جامعه‌المصطفي علاوه بر مراکز و مدارس کوچک سه مرکز مهم تحصیلات عالی دارد که طلاب تا مقطع دکتری در این مراکز مشغول تحصیل می باشند .

 این مراکز عبارت است از :

۱ – مدرسه عالی فقه و معارف (حجتیه )

۲ – مدرسه امام  (امام خمینی ره)

۳ – حامعه العلوم

از جمله طلاب که در قم مشغول تحصیل می باشد  طلاب از کویته بلوچستان می باشد . بعد از شهادت مظلومانه بردران ما در کویته طلاب کویته از دیر باز در فکر یک واکنش مناسب  برای این حادثه دلخراش بودند منتها شرایط طوری است که بیشتر از آن چه اتفاق افتاده نتواتستیم کاری انجام بدهیم .

در جامعه‌المصطفي با توجه به اینکه بیش از ۶۰ از کشور جهان طلبه وجود دارد  برپایی نمایشکاه را یگانه و بهترین راه برای پیام رسانی مظلومیت مردم و شهدای کویته می دانستند به همین دلیل برادران در صدد شدتد تا این نمایشگاه را بر گزار نمایند تا ضمن معرفی این مظلومان تاریخ ، مردم بیش از ۶۰ کشور از جهان را با اعمال تروریست های از خدا بی خبر آشناکنند .

این نمایشگاه ابتدا در مدرسه امام برای چندین روز در معرض دید طلاب کشورهای مختلف جهان قرار گرفت  و از امروز سه شنبه در مدرسه عالی حجتیه به مدت دو روز اماده برای بازدید کنندگان می باشد.

+;نوشته شده در ;چهارشنبه بیست و هفتم مهر 1390ساعت;13:14 توسط;مدیریت سایت; |;


دیدگاه برای “مظلومیت بی انتها