معترضان ضد حکومت نشرات تلویزون دولتی را قطع کردند

Pakistanکویته(جامعه): صدها مظاهره کنندکان روز گذشته(دوشنبه) به ساختمان تلویزیون دولتی (پی تی وی) یورش بردند و نشرات پی تی وی را برای کوتاه مدت قطع کردند. حکومت برای بیرون راندن مردم از ساختمان پی تی وی، اردوی ملی را به محل طلب کرد.

صبح روز دوشنبه، باوجود باران شدید، دسته های مظاهره کنندگان که مجهز با سنگ،چوب و غولیله بودند بطرف صفوف پولیس یورش بردند و یکبار دیگر منطقه قرمز را به میدان جنگ تبدیل کردند. مردم با سنگ و غولیله به طرف نیروی انتظامی (ایف سی) حمله کردند و نیروی انتظامی(ایف سی) از مسیر مظاهرین یک طرف شدند و جای را برای پولیس تخلیه Supporter of Tahir ul-Qadri shakes hands with a soldier from the Pakistan Army, during the Revolution March towards the prime minister's house in Islamabadکردند. بعد از آن، پولیس شروع به پرتاب گاز اشک آور به سمت مظاهرین کردند. اما بارش شدید باران، اثر گاز اشک آور را کم نمود و مردم موفق شدند که حصار پولیس را بشکند و بطرف اقامتگاه نوازشریف و ساختمان تلویزیون دولتی (پی تی وی) حرکت نمایند. صدها تن از معترضین داخل ساختمان پی تی وی شده و شروع به شعارعلیه حکومت و برهم زدن دفتر پی تی وی کردند و نشرات جهانی آن شبکه را قطع نمودند.

ptv buildingحکومت برای بیرون راندن مردم از ساختمان پی تی وی، خواستار کمک از اردوی ملی(فوج) شد. با وارید شدن فوج داخل ساختمان، مردم بدون کدام واکنش ساختمان را تخلیه کردند. تصاویر که از شبکه ها پخش شد نشان میداد که بعضی از مردم  پرسنل فوج را به آغوش گرفته و از ساختمان خارج می شدند.



دیدگاهها بسته شده است.