نشست حاج آقای اسدی با علماء و بزرگان هزاره تاون

نشست حاج آقای اسدی با علماء و بزرگان هزاره تاون

کویته: روزه گذشته نشست جناب حجت السلام و المسلمین حاج آقای اسدی با علماء و بزرگان منطقه هزاره تاون در رابطه به ماه محرم الحرام و ایام عزاداری سید الشهداء حضرت امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش در دفتر سردار سعادت علی هزاره برگزار گردید.

در این نشست راجع به انتظامات مجالس عزاداری و موضوعات که باید در ایام عزاداری بیان شود گفته و راجع باین موضوع تاکید شد که علماء باید حساسیت و شرایط منطقه و نیز جو حاکم بر جامعه را درک کرده و با برنامه منظم و هماهنگ تبلیغات داشته مخصوصا باید سعی شود که اهداف پاک سید الشهداء که همان امر بمعروف و نهی از منکر که در حقیقت روح عزاداری و قیام روز عاشورا می باشد گفتگو شود. علاوه بران اخلاقی اسلامی و نیز مشکلات روز جامعه بخصوص طبقه جوان و اینکه عوامل استکبار در منطقه چه تبلیغات سوء دارند و افکار جوانان را از طریقه و راهی از اسلام و نیز اهداف پاک و مقدس امام حسین علیه السلام منحرف می نماید باید نشاندهی شود.

در این جلسه امام جمعه محترم هزاره تاون حضرت حجت السلام و المسلمین حاج اقای مبلغ و نیز از بزرگان منطقه جناب امان الله و مصطفی تیموری در رابطه به نظم و نسق و نیز موضوعات صحت و سخنرانی علماء وذاکرین و نیز نیازمندیهای جامعه صحبت کردند.

نشست حاج آقای اسدی با علماء و بزرگان هزاره تاون

نشست حاج آقای اسدی با علماء و بزرگان هزاره تاون- hazara town meeting

hazara town meetinghazara town meeting



دیدگاهها بسته شده است.