پیام سال نو مدیرکل سایت جامعه امام صادق علیه السلام

سالی سرشار از امید و آرامش و موفقیت روزافزون را آرزو می کنیم

سالی سرشار از امید و آرامش و موفقیت روزافزون را آرزو می کنیم

سایت جامعه امام صادق علیه السلام ضمن تبریک سال نو، (۱۳۹۷ ش)لحظات خوشی را برای شما کاربران عزیز در سال جدید آرزو می کند.

سپاسگزاریم همراهی شما به سایت ما (جامعه)  ارزش می دهد و ما هرچه داریم از شماست،  از شما عزیزان سپاسگزاریم.

تلاش میکنیم پاسخ به حمایت و این همراهی ستودنی، با انرژی و انگیزه بیشتر می‌آییم و می‌كوشیم تا مطالب بهتر و خواندنی تر با سلیقه شما ومورید استفاده شما منتشر کنیم.

برای اینجانب مایۀ بسی خرسندی است تا در آستانۀ میلاد مسعود و همایون پنجمین مِهر سپهر ولایت، حضرت امام محمّدباقر(ع)، فرا رسیدن بهار و آغاز سال 1397 خورشیدی را به پیشگاه ملت بزرگ پاکستان و جوامع اسلامی  تبریک عرض نمایم.

اگر چه در سال 96 سوانح و حوادث ناگوار ازجمله (حادثه هزارگنجی، حادثه بای پاس، کرانی رود و… کام مردم مارا تلخ کرد، امّا از آنجا که یأس و نومیدی از رحمت الهی، خود در زمرۀ سیئات بزرگ است، دریغم آمد تا در این ایّام فرخنده از امید به آینده سخن نگویم و از بیان ضرورت اغتنامِ فرصت، ذکری به میان نیاورم.

اینجانب ( محمد جمعه اسدی ) ضمن آرزوی علوّ درجات برای شهیدان ودرگذشتگان سال 96 از درگاه پروردگار متعال مسئلت مینمایم تا به یُمن انفاس قدسی حضرت باقرالعلوم(ع) وامام همام حضرت هادی النقی علیهم السلام بلاد اسلامی و امّت محمّدی(ص) خاصّه ملّت شریف وخدادادی پاکستان را از جمیع بلایای ارضی و سماوی در امان بدارد و برکات خویش را بر موحّدان و مسلمانان سراسر گیتی نازل فرماید. بِمَنّهِ وَ کَرَمِه

از هر کرانه تیرِ دعا کرده ام روان
باشد کزان میانه یکی کارگر شود

برای تمامی عزیزان بیننده سایت جامعه ، سالی سرشار از امید و آرامش و موفقیت روزافزون را آرزو می کنیم.

محمد جمعه اسدی ۵رجب ۱۳۹۷



دیدگاهها بسته شده است.