“کرونا و اهداف پیدا و پنهان!؟”

“کرونا و اهداف پیدا و پنهان!؟”
****
راستی هیچ فکر کرده اید که اگر کرونا این قدر خطرناک است و غیرقابل علاج، چرا تلفات آن این قدر کم است؟
در دو ماه گذشته که از زمان تولد آن در شهر یازده میلیونی واهان چین میگذرد، فقط حدود دو هزار نفر تلفات داشته است!
به نظر شما اگر کرونا نمی بود در این دو ماه باید چن نفر از یک شهر یازده میلیونی می مردند؟
به طور طبیعی باید آمار مرگ و میر بیشتر از این رقم می بود! یعنی مرگ جز طبیعی از چرخه ای زندگی است و قطعا از آن گریزی نیست، پس چه “کرونا” باشد یا نه باید از جمع 11 میلیون نفری یک شهر، چن هزار نفر در ماه بیمیرد، مگه نه؟
– پس باید در پس این همه هیاهو “اهداف پیدا و پنهان” دیگری نیز نهفته باشد، وگرنه چرا برای”آنفولانزا” که چهار برابر بیشتر از “کرونا” تلفات دارد کسی وحشت نمی کند و هیاهوی در کار نیست!؟؟

بدون تردید، دشمنان انسانیت برای اهداف سیاسی و اقتصادی پیدا و پنهان خود، این نوع “ویروس” را دستکاری نموده و به عنوان یک سلاح بیولوژیک از آن استفاده نموده اند و در پس آن غول های رسانه ای آنان از “کاه کوه” ساخته اند، تا با “گیل آلود” نمودن آب، بیشترین ماهی مقصود را از آن خود کنن!

از یک سو، با ایجاد و وحشت و ترس جنگ روانی راه اندازند و از سوی دیگر به حریف قدرتمند اقتصادی ضربه بزنن و از دیگر سو چن صباحی بعد اعلان کنن که واکسن و داروی درمان را کشف کرده اند و از این راه سود میلیاردی به حیب زنند!؟

images (12)

***
اثرات روانی ترس از کرونا به مراتب خطرناک تر از خود این پدیده است، اگر ما همچنان از “کرونا” بترسیم و به این ترس و وحشت به سهم خود دامن بزنیم از نظر روانی سخت به خود و دیگران آسیب زده ایم! و سیستم ایمنی بدن را به چالش بیشتر کشانده ایم! و پیش از آنکه بر اثر ابتلا به کرونا بمیریم بر اثر تلقین روانی خود مرده ایم!؟
****
پس بیایید از نشر و پخش شایعات دروغین، بی اساس و ناامید کننده جدا خوداری نماییم

****

م، خرمی

16 حوت 98



دیدگاهها بسته شده است.