کمک مالی به خانواده شهدای سانحه هزاره تاون تقسیم گردید.

کویته : کمک مالی برای خانواده شهدای سانحه هزاره ناون

کویته: کمک مالی از طرف شهدا ویلفر آرگنازیشن توسط حجت الاسلام و المسلین حاج آقای اسدی مدیر حوزه علمیه جامعه امام صادق علیه السلام به خانواده شهدای سانحه هزاره تاون اعطا گردید.

در حادثه هزاره تاون بیش از 113 تن شهید گردید که در این حادثه اکثر خانواده نان آور و سرپرست خانواده اش را از دست داد و بعضی های شان خسارت جباران ناپذیر مالی دیده و تمام سرمایه اش در این حادثه غمبار از دست رفته است. مردم مومن وخییر جامعه کمک مالی شان را برای خانواده شهدا به موسسه شهدا ویلفر آرگنازیشن تقدیم میدارند و این موسسه میان بازماندگان شهدا توزیع می نماید.

کمک مالی سفیر افغانستان در اسلام آباد برای بازماندگان شهدای سانحه هزاره تاون

آقای محمد عمر داود زئی سفیر کشور جمهوری اسلامی افغانستان در اسلام پاکستان، طی مسافرت و ملاقات شان با بازماندگان شهدای سانحه هزاره تاون 98 لک روپیه برای 49 خانواده شهدا  و برای 126 زخمی فی نفر مبلغ یک لک روپیه کمک نمود. آقای محمد عمر داود زئی گفته است که در حادثه هزاره تاون 49 نفر از مهاجرین افغانی مقیم کویته شهید  126 نفر دیگر زخمی شدند که برای حکومت افغانستان فرض می باشد که برای بازماندگان شان کمک مالی گردد و در اینده نیز کمک مالی افغانستان برای این خانواده های رنج دیده ادامه خواهد داشت.



دیدگاهها بسته شده است.