کویته: محفل انس با قرآن کریم در جامعه امام صادق برگزار گردید.

کویته: بمناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامعه امام صادق علیه السلام برگزار شد. قاریان ممتاز شهر کویته، که شاگردان دار القرآن جامعه امام صادق می باشند، در محفل شرکت کردند و با قرآئت چند از آیات کلام الله مجید معنویت بشتر به محفل بخشیدند.

قاری وجاهت رضا یکی از قاریان ممتاز بین المللی کشور، که مقام ششم را در مقابله بین المللی در جمهوری اسلامی ایران کسب کرد، نیز در این محفل شرکت کرد. قاری وجاهت یک از شاگردان دار القرآن جامعه امام صادق می باشد و سند فراغت خود را با کسب مقام اول از دار القرآن جامعه دریافت کرد.

برای تنوع و زیبا شدن محفل مداحان اهل البیب سرود و منقبت به زبان فارسی و اردو بخوانش گرفتند که مورد پسند حاضرین قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای اسدی مدیر جامعه امام صادق (ع) در اخیر از شرکت قاریان و دوست داران کلام الله مجید در محفل قرآنی تشکر و قدردانی کرد و به قاریان عزیز توصیه که در ضمن قرآئت و تجوید به مفاهیم قرآن توجه بشتر نمایند. حاج آقای اسدی از زحمات و کوشش قاری عبد الرزاق استاد و سرپرست دار القرآن جامعه امام صادق قدردانی کرد و گفت که قاری عبد الرزاق استاد سرشناس و شایسته ی کشور می باشد و شاگردان ممتاز را تربیه و تحویل جامعه داده است و اکنون شاگردان ایشان در مسابقات بین المللی شرکت می نمایند.

در اخیر برای بیش از چهل قاری سند تجوید از طرف دار القرآن توزیع گردید.

 

 



دیدگاهها بسته شده است.