گرامیداشت دهه کرامت در جامعه امام صادق علیه السلام + عکس

DSC_0039

ولادت با سعادت دو گوهر گیتی حضرت ثامن الحجج(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س)و دهه کرامت بر شما مبارک باد.

ولادت با سعادت دو گوهر گیتی حضرت ثامن الحجج(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س)و دهه کرامت بر شما مبارک باد.

دهه کرامت،دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(علیها السلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد۔

این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.

دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان و الامقام و گرانقدر جهان می‌باشد.

تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و … است.

دهه کرامت یادآور تمام خوبی‌هاست. و یادآور جمال انسانی است.

لذا به این مناسبت (دو مولودِ با برکت)محفلی پر شکوه با شرکت سبز مؤمنین، جوانان و نوجوانان و امامان مساجد و امام بارگاه ها در جامعه امام صادق علیه السلام برگزار شد.

این مراسم امشب (شب پنج شنبه )۱۰ ذی القعده بعد از نماز مغربین ساعت ۹ الی ۱۱:۳۰ باصرف طعام(نذر) برگزارشد.

جشن امشب با قرائت آیات روح بخش قرآن کریم توسط قاری محترم ظفر عباس مجتبایی آغاز وبا شعر ومنقبت خوانی مداحان و منقبت خوانان اهلبیت (ع) جلسه ادامه یافت که درخاتمه با سخنرانی مداح اهلبیت جناب آقای (سید محمدرضا موسوی) و با دعای حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای خُرّمی به پایان رسید.

DSC_0049 DSC_0048 DSC_0043 DSC_0023 DSC_0025 DSC_0034 DSC_0041 DSC_0018 DSC_0006 DSC_0004 DSC_0001



دیدگاهها بسته شده است.