گزارش تصویری/ جشن میلاد امام علی(ع) درمدرسه جامعه امام صادق(ع)

DSC_0283

کویته (جامعه) مراسم جشن ميلاد نخستين اختر فروزان امامت و ولايت، مولي الموحدين حضرت امام علي (ع) از سوي مدرسین وطلاب حوزه علمیه جامعه امام صادق (ع)(کویته)  با حضور جمعی کثیری ازپيروان و ارادتمندان خاندان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

اين برنامه بعد ازظهر روز پنج شنبه، سیزدهم  ماه رجب المرجب توسط مجری برنامه ( مولانا احمد یاور رجایی) و با تلاوت آياتي از قرآن مجيد توسط قاری معروف این شهر(قاری عبدالرزاق) آغازگردید.

 در ویژه برنامه روز میلاد امام علی(ع) درمسجد (حوزه جامعه امام صادق(ع) دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت به مولودی خوانی، منقبت واشعارپرداختند و در ادامه یکی از اساتید برجسته و مدیر مسئول حوزه علمیه جامعه امام صادق (ع) درسخنان کوتاه به ذکر فضائل و مناقب آن امام همام پرداخت.

حجة الاسلام والمسلمین استاد محمد جمعه اسدی ضمن عرض تبريك به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت علي عليه السلام، مقدم همه عاشقان و ارادتمندان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام را در اين مراسم گرامي داشت. و افزودند: امام علی(ع) آیینه تمام نمای اسلام است و اسلام دینی است جامع، که هم به دنیا نظر دارد و هم به آخرت، هم به انفاق دعوت میکند و هم از زیاده روی نهی میکند، هم دعوت به عبادت میکند و هم از میانه روی در عبادت سخن می گوید. دین فطرت یعنی همین تنها توحید فطری نیست، بلکه تمام دین از این چنین ویژگی برخوردار است و همین راز جاودانگی اسلام وهمین راز جاودانگی علی(ع) است. علی(ع) هم همین جامعیت را دارد، او تبلور اسلام است.

در ادامه این مراسم با حضور علماء وطلاب ودانشجویان، جوایزی به برگزیده گان مسابقه (حفظ کلمات قصارمولا امیرالمومنین علی (ع) اهداء شد.  لازم به یادآوری است که به هفت نفر ازکسانیکه به درجات برتر راه یافتند جوایزی نقدی زیاد وبه همه شرکت کنندگان این مسابقه جوایزی مناسبی اهداء شد.

در انتهای ویژه برنامه مولود کعبه وروز پدرعلاوه برپذیرایی، از شرکت کنندگان دراین مراسم که به سوالات عمومی درباره امام علی (ع) جواب دادند، نیزجوایزنقدی اهداء شد.

DSC_0179 DSC_0147 DSC_0200 DSC_0209 DSC_0219 DSC_0220 DSC_0287 DSC_0292



دیدگاهها بسته شده است.