انفجار بمب در خیابان علمدار 7 زخمی بر جای گذاشت

کویته29/1/2011: امروز  حوالی ساعت 11 صبح بمب در کوچه نیچاری متصل به خیابان علمدار (نزد  سنتر پرل و امام بارگاه قندهاری) منفجر شد که در این حادثه 7 نفر زخمی شدند در میان زخمی ها سه نفر پولیس سه بچه کوچک و یک عابروجود دارد . زخمی ها در شفاخانه شهر  انتقال داده شده اند.

بمب وقتی منفجر شد که موتر آفسر پولیس بنام شعبان علی هزاره از آن منطقه عبور می کرد، خوشبختانه  آسیب به آفسر پولیس وارد نشد و دو نفر محافظ اش مختیار حسین و منظور حسین زخمی شدند و موتر شان آسیب دید. بمب در داخل یک موتر کار (سوزوکی) جاسازی شده بود که آن موتر کاملا از بین رفت . تا هنوز مسئولیت این بمب گذاری را کسی به عهده نگرفته است. به گفته پولیس هدف ترویست ها شعبان علی هزاره  بوده است که خوشبختانه موفق نشد .

 صدای انفجار چندان مهیب و بلند نبود و اکثر مردم از طریق تلویزون با خبر شدند. با پخش خبر از تلویزون برق قطع شد. قطع برق و خبر نا تمام موجب وحشت زیاد مردم و پخش خبرهای مختلف میان مردم گردید . مردم اکثرا سراسمه  طرف خیابان علمدار رود محل حادثه براه افتادند  تا وضعیت را از نزدیک مشاهده نمایند. متاسفانه بجای اینکه صحنه خالی را نگهداشته واز حوادث ناگوار دیگر جلوگیری کند در محل حادثه تجمع می کند . در حال که ممیکن تروریست ها از این فرصت استفاده کرده عملیات دیگر را انجام بدهند . این نکته ی است که مردم بیشتر باید رعایت بکند .

خیابان علمدار یکی از محفوظ و با امن ترین منطقه شهر کویته بحساب می آید.  قبل از این حادثه کدام حادثه نا خوشگوار دیگر در این منطقه رخ نداده است. خدا کند که این اولین و آخرین واقعه باشد که رخ داده است. 

+;نوشته شده در ;شنبه نهم بهمن 1389ساعت;18:53 توسط;مدیریت سایت; |;



دیدگاهها بسته شده است.