اطلاعیه

بسمه تعالی 

إذا مات العالم ثلم في الإسلام ثلمة لا يسدها شيء الى يوم القيامة (رسول اکرم)

رسول اکرم فرمود:وقتیکه عالم و دانشمندی از دنیا برود رخنه و خللی در اسلام پدید می آید که هیچ چیز نمی تواند جای آنرا پرنماید. 

با کمال تأسف و نا باورانه خبر رسید که جناب حجت السلام و المسلمین استاد شیخ نوروز علی برهانی دهمرده رئیس شورای علماء جاغوری در تاریخ 24/1/2011 در سنگماشه و جناب حجت السلام و المسلمین حاج محقق بابه در تاریخ 30/1/2011 در قم به جوار رحمت الهی پیوسته اند. 

بدین مناسبت مدیر کتابخانه شهید محمد منتظری  و مدیر و مدرسین جامعه امام صادق (ع) و حوزات علمیه و روحانیت کویته دو ضایعه ای فوق الذکر را به پیش گاه امام زمان (عج) و مردم مسلمان تشیع بخصوص بازماندگان و خانواده ای محترم آن دو عالم جلیل القدر تسلیت عرض نموده و غفران و رضوان الهی را برای آن فقید سعید مسئلت می نمایند. 

به پاس احترام و قدردانی از خدمات علمی و تدریسی و اجتماعی مرحوم استاد برهانی که برای همه آشکار است و خدمات فرهنگی مرحوم حاج آقای محقق بابه روز جمعه 4/2/2011 که مقارن است با روز شهادت امام هشتم حضرت امام رضا (ع) مجلس ختم قرآن مجید و فاتحه خوانی از ساعت 9:00 صبح تا 12:00 ظهر برای شادی روح آن دو فقید سعید در کتابخانه شهید محمد منتظری واقع در بروری برگزار است. شرکت شما مردم مسلمان و متدین کویته به خصوص سلسله جلیله ای روحانیت و سادات و مدیران و معلمین محترم مکاتب و بزرگان و موسفیدان قوم موجب شادی ارواح طیبه آن دو عالم جلیل القدر و تسلی خاطر بازماندگان خواهد شد. 

زمان : روز جمعه 4/2/2011 از ساعت 9:00 صبح تا 12:00 ظهر 

از طرف: مدیر کتابخانه شهید محمد منتظری و مدیر و مدرسین جامعه امام صادق (ع) و حوزه های علمیه و روحانیت شهر کویته .

+;نوشته شده در ;چهارشنبه سیزدهم بهمن 1389ساعت;10:39 توسط;مدیریت سایت; |;



دیدگاهها بسته شده است.