تقسیم افطاری برای فقراء شهر کویته

سلام دوستان

17-8-2011 کویته: در فرهنگ مسایل دینی ما مخصوصا در روایات و احادیث توصیه های زیاد برای کمک به فقرا و افطاری دادن در ماه مبارک رمضان شده است .

امام کاظم (سلام الله علیه) می فرماید : فطرُکَ أخاکَ الصّائِمَ أفضَلُ مِن صِیامِکَ.

افطارى دادن به برادر روزه‏ دارت از روزه‏ هایت بهتر است.  ماه خدا – ج1-ص322- ح 435 

ونیز امام صادق (ع)  می فرماید :
1. ابو بصير می گويد: امام صادق (ع) فرمود: هر مؤمنى در شبى از ماه رمضان مؤمن ديگر را سير كند، خداوند براى او پاداشى مانند پاداش كسى كه سى بنده مؤمن را آزاد كرده است خواهد نوشت، و نزد خداوند بزرگ يك دعاى مستجاب خواهد داشت.

جامعه امام الصادق (ع) نیز سالهاست که با کمک خیرین در این ماه مبارک اقدام به تقسیم افطاریه نموده  تعدادی زیاد را تحت پوشش خود دارد .

 امسال نیز بسته های افطاری برای فقراء شهر کویته از طرف جامعه امام صادق(ع) تقسیم گردید. جامعه امام صادق(ع) مانند سال های قبل بسته های افطاری برای بیش از 600 خانواده فقراء در ماه مبارک رمضان 1432 تقسیم کردند. بسته افطاری شامل برنج، چای، شکر و دال بود.

از اول ماه مبارک رمضان تقسیم کوپن برای فقرا شروع شد که برای بیش از 600 خانواده فقیر کوپن توزیع گردید. طبق تعداد کوپن مواد غذای بسته بندی شده و با نظارت مستقیم مدیر جامعه امام صادق(ع) حجت الاسلام حاج آقای اسدی و معاون مدیر حجت الاسلام حاج آقای موحدی تقسیم گردید. 

+;نوشته شده در ;چهارشنبه بیست و ششم مرداد 1390ساعت;10:13 توسط;مدیریت سایت; |;


دیدگاه برای “تقسیم افطاری برای فقراء شهر کویته