انفجار شدید در نزدیک هزاره عیدگاه 5 نفر شهید 11 نفر دیگرزخمی برجای گذاشت.

انفجار شدید در گلستان رود نزدیک هزاره عیدگاه ۱۰نفر شهید ۲۲  نفر دیگرزخمی برجای گذاشت. حمله انتحاری امروز صبح وقتی رخ داد  که نمازعید تمام شده بود و مردم در حال خارج شدن از عیدگاه بودند. انفجار در گلستان تاون کوچه میان جامعه وتنظیم به طرف عیدگاه می آید رخ داد . فرد اتحاری با ماشین بوده قصد داشته به طرف عید گاه حرکت کند در همان تقاطع  وچهار راه که میرسد. نیروی های امنیتی جلوی آنها را گرفته  فرد انتحاری  بدون اینکه به مقصد برسد ماشین خود را منفجر می کند .

در اثر این انفجار تا به حال ۱۰ نفر شهید و ۲۲ نفر دیگر زخمی گذارش شده است. حال تعدادی از زخمی ها وخیم گزارش شده است احتمال اینکه به تعداد شهدا افزوده شود وجود دارد . خوشبختانه فرد انتحاری نتوانست خود را به عیدگاه برساند واگر خدای نخواسته به عید گاه میرسید  با چنین مواد انفجاری چهل کلوی معلوم نبود چه حادثه وحشت ناک اتفاق بیافتد . بر اثر این انفجار چندین موتر که در انجا پارک شده بود آتش گرفت و به خانه های نزدیک آسیب شدید رسیده است  و تعدای  خانه ویران شده است.  هچنین آسیب شدید به ساختمان کالج که به تازگی تعمیر شده بود رسید است. به گفته پولیس 40 کیلو مواد منفجره در این حمله انتحاری به کارگرفته شده است.با شنیدن صدای مهیب انفجار وضعیت عجیب در میان مردم برپا شده بود و مردم سراسیمه طرف محل انفجار حرکت کردند تا بتواند به زخمی ها کمک کنند. بیرون شدن مردم از خانه های شان وبچه های کوچک به دنبال پدران و مادران شان جهت کمک واحوال گیری از بستگان شان بر وخامت اوضاع افزوده بود مردم به هر وسیله متوصل می شدند تا خبری از بستگان شان در یافت کند . مثل همیشه شبکه موبایل در این طور مواقع از کار می افتد بر اثر ترافیک قادر به پاسخ گوی نیست .این وضعیت اکثر مردم را به پریشانی مبتلا کرده بود . اکثر به شماره دوستان و فامیل که در نماز رفته بودند تماس می گرفتند تماس گرفته نمی شد . 

n1

چند ثانیه بعد از انفجار

n2

انفجار شدید در گلستان رود نزدیک هزاره عیدگاه 5 نفر شهید 11 نفر دیگرزخمی برجای گذاشت. حمله انتحاری امروز صبح   وقتی رخ داد  که نماز اول عید تمام شده بود ومردم در حال خارج شدند از عیدگاه بود.

n4

تجربه تلخ گذشته نشان می دهد که تلفات جانی بعد از انفجار بشتر بوده است. به همین دلیل  مردم  تشویق به ترک محل می شدند تا  پولیس و امبولانس به راحتی وظایف شان را انجام بدهند .

+;نوشته شده در ;چهارشنبه نهم شهریور 1390ساعت;11:17 توسط;مدیریت سایت; |;



دیدگاهها بسته شده است.