تیراندازی تروریستها به یک اتوبوس کویته – تفتان، بیست نه نفر را شهید کردند.

کویته 20-9-2011:  اتوبوس که از کویته عازم تفتان بود، در منطقه مستونگ نزدیک شهر کویته  مورد  حمله  وحشیانه تروریستها قرار گرفت. در این حادثه غم انگیز 26 هزاره شیعه شهید شده اندو 6 نفر دیگر مجروح . جوانان که برای انتقال زخمی ها و جنازه عازم محل حادثه بود موتر نیز مورد تیراندازی تروریستها در منطقه اختر آباد قرار گرفت که 3 نفر شان به شهادت رسیدند و 2 تن شدید زخمی شدند.

این حادثه روز سه شنبه بعد از ظهر رخ داد. به گفته موتروان، تروریستها که تعداد شان به 8 تا 10 نفر بودند سوار بر دو موتر   بوده و مسلح به سلاح های ثقیل و خفیف بوده اند. ابتدا با شلیک از چهار طرف اتوبوس را توقف نموده بعد از آن شناختی کارد مسافرین را یکی یکی برسی نموده از اتوبوس پایین کرده  و در یک صف ایستاد نموده و  با شلیک گلوله شهید می نمایند.

افراد  شهید شده  هزاره اند و از ساکنین هزاره تاون می باشند  بیش از 50 نفر سوار بر این موتر بوده اند و  مثل اینکه از اول مقصد شوم انها هزارها بوده اند. 

مدت 10 دقیقه تروریستها طرف مسافرین تیر اندازی می کنند و به خیال راحت موفق به فرار می شوند. 

موتر تاکسی که برای کمک به زخمی ها و آوردن جنازه طرف محل حادثه روان بود در منطقه اخترآباد سریاب مورد تیراندازی تروریستها قرار گرفت. دراین حادثه 3 نفر شهید 2 نفر دیگر زخمی شده اند. 

افراد امداد رسانی و انتظامیه بعد از یک ساعت در محله حادثه خود را رسانیده و شروع به انتقال زخمی ها و شهدا شدند.  به اثر دیر رسیدن افراد امداد رسانی بشتر افراد زخمی ها جان خود را از دست دادند. و تقریبا ساعت 8 شب زخمی ها و جنازه شهدا به کویته انتقال داده شدند.

مسئولیت این حرکت وحشیانه را  لشکر جهنگوی مربوط به گروه سپاه صحابه به عهده گرفته است.

+;نوشته شده در ;سه شنبه بیست و نهم شهریور 1390ساعت;17:27 توسط;مدیریت سایت; |;



دیدگاهها بسته شده است.