دو برادر مورد تیراندازی قرار گرفت

کویته 22-4-2012:  در اثر تیراندازی تروریستها به سوی دو برادر یکی شان بنام بومان شهید و برادر دیگر بنام حسین زخمی گردید.

این دو برادر ساکن هزاره تاون سوار بر موتر سائکل از هزاره تاون طرف بروری رود ایستگاه بس در حرکت بودند که مورد تیراندازی تروریستها قرار میگیرند. جنازه شهید  در امام بارگاه ولیعصر انتقال داده شده است و شخصی زخمی  در شفاخانه بولان تحت تداوی می باشد.

در سلسله کشتار و قتل عام هزاره ها،در دو هفته اخیر بیش از 26 تن هزاره  در مختلف مقامات شهر کویته شهید شده اند. کشتار هدفمند هزاره ها نه تنها از طرف احزاب سیاسی و مذهبی پاکستان محکوم و تقبیح شده است بلکه اکثر احزاب سیاسی برای اظهار همدردی و یکجهتی در علمدار رود  برای فاتحه خوانی آمده اند.

اولین قدم از سوی حزب متحده قومی مومنت برداشته شد. یک هیئت از طرف این حزب بنا بود که برای فاتحه خوانی و اظهار همدری از کراچی در امام بارگاه هزاره نیچاری بیاید. اما پولیس به بهانه امنیت مانع ورود این هیئت در شهر کویته گردید.

نماینده حزب مسلم لیگ (قائد اعظم) به دفتر حزب دموکراتیک هزاره برای اظهار همدری و فاتحه خوانی تشریف آوردند.

به تاریخ 18-4-2012 نماینده حزب مسلم لیگ (نواز شریف) به سربراهی ماوری میمند در امام بارگاه نیچاری آمدند که نواز شریف رهبر این حزب از طریق موبائل اظهار همدری و افسوس کرد.

دیروز ساعت 7:30 شب عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف با قریشی وزیر خارجه پیشین پاکستان در امام بارگاه نیچاری تشریف اوردند. در ضمن فاتحه خوانی ایشان کشتار سلسله ای هزاره ها در شهر کویته محکوم کرد.

برچسب‌ها: شهدای کویته, کشتار هزاره ها +;نوشته شده در ;شنبه دوم اردیبهشت 1391ساعت;12:54 توسط;مدیریت سایت; |;



دیدگاهها بسته شده است.