با آمدن وزیر اعظم در کویته 8 نفر به شهادت رسیدند

4-جون – 2012: روز یکشنبه با آمدن سید یوسف گیلانی وزیراعظم پاکستان و چیف اَف آرمی جنرال اشفاق کیانی در شهر کویته فضای این شهر با خون 6 نفر رنگین شد.

دیروز در منطقه سرکی رود  کارخانه حاجی محمد نبی  مورد حمله تروریستها قرار گرفت که حاجی نبی همراه پسر نوجوانش محمد حسن ،  پسر خواهرش محمد طارق(شیعه قندهاری)، دو کاریگر بنام نقیب الله (پشتون) و عبد الله (تاجک) و یک پولیس به قتل رسیدند. افراد مسلح وارد کارخانه شده شروع به تیر اندازی می نمایند که محمد طارق، محمد حسن و دوکاریگر به ضرب گلوله شهید می شوند بعد ازان حاجی نبی که به نماز ایستاده بود به شهادت میرسد. 

تروریستها که سوار بر موتر سایکل بودند پا به فرار میگذارند که موترسایکل پولیس تروریستها را تعقیب می نمایند که در نتیجه شلیک بین پولیس و تروریستها هردو پولیس و تروریستها زخمی می شوند. یکی از پولیس در راه شفاخانه جان خود از دست میدهد. 

افراد تروریست موجود در محل، دوستان خودش را از محل حادثه در یک موتر  با خود میبرند. 

کشتار هدفمند هزار ها در شهر کویته ادامه دارد. علی محمد ولد غلام علی بتاریخ 30-5 در جوانت رود و محمد علی ولد یعقوب علی بتاریخ 1 جون در سریاب رود توسط تروریستها به شهادت رسیدند.  مسئولیت این حوادث را ابوبکر سخن گوی لشکر جهنگوی به عهده گرفته است. 

+;نوشته شده در ;دوشنبه پانزدهم خرداد 1391ساعت;11:3 توسط;مدیریت سایت; |;



دیدگاهها بسته شده است.