قتل عام هزاره ها اینبار در شهرک مچ

کویته 12 نومبر: شب گذشته تروریستها در شهرک مچ به یک دوکان سبزی فروشی تیر اندازی نموده 3 تن هزاره بنام غلام علی ، غلام محمد و محمد ابراهیم  را به شهادت رساندند و دو نفر بنام عبد الله و محمد تقی مجروح شدند. وضعیت یکی از زخمی ها وخیم گذارش شده است.

در شهر کویته هزاره ها تقریبا روزانه مورد حمله تروریستها قرار میگیرد. در چند روز اخیر بیش از ده تن شهید شده اند.

6 نومبر تاکسی هزاره ها در اسپینی رود مورد تیر اندازی قرار گرفت و سه تن به شهادت رسیدند.

8 نومبر محمد داود در منیر احمد رود به توسط تروریستها به شهادت رسید.

9 نومبر غلام رسول که سوار بر سایکل بود در ارباب کرم خان مورد تیراندازی قرارگرفت و به شهادت رسید.

10 نومبر محمد موسی باز نشسته ارتش پاکستان در دبل رود به شهادت رسید و  2 تن دیگر بنام رمضان علی امیری و کرار حسین در قندهاری بازار ساعت دو بعد از ظهر در تاکسی که طرف هزاره تاون در حرکت بود توسط تروریستها به شهادت رسیدند.

طی یک گزارش رسمی که از طرف حکومت به نشر رسیده است، آمده است که طالبان و لشکر جنهگوی در بلوچستان اتحاد نموده اند و حملات تروریستی خود را علیه شیعیان و مردم هزاره در بلوچستان و بخصوص شهر کویته تشدید کرده اند.

فیلم گفتگوی یکی از اعضای لشکر جنهگوی پخش شد. در این فلم یکی از اعضای لشکر جنهگوی با شخص دیگر که در فیلم صورت اش نیامده است در باره چگونگی حملات و تقویت مالی این گروه تروریستی صحبت می کند و می گوید که دولت هندوستان این گروه تروریستی را پول هنگفت می دهد و در عوض از این گروه می خواهد که در داخل بلوچستان پاکستان کسانی و یا گروهی که آنها می خواهد مورد هدف قرار دهد. این فرد می گوید که لشکر جنهگوی از خاک افغانستان توسط دولت هند تقویت می شود.

+;نوشته شده در ;سه شنبه بیست و سوم آبان 1391ساعت;11:1 توسط;مدیریت سایت; |;



دیدگاهها بسته شده است.