جلسه ختم و گرامیداشت شهدای کویته در قم

سلام دوستان

امروز شنبه در قم جلسه ای به مناسبت گرامی داشت شهدای اخیر در کویته ، از طرف جامع المصطفی و تشکل های این مرکز برگزار گردید .

جلسه ابتدا با تلاوت قران کریم آغاز گردید و با مداحی مداح اهل البیت ادامه یافت . سخنران جلسه حضرت ایت الله صالحی خوانساری بود. ایشان ضمن محکوم کردن این واقعه ،حوادث اخیر در کویته را کار مخالفان دین خواند و گفت : اگر سران کشور های اسلامی با این مسئله باجدیت برخورد نکند هر رور وصعیت بدتر از این خواهد شد . ایشان همه مسلمان را به اتحاد دعوت کرد و تنها راه نجات مسلمان جهان را اتحاد و وحدت خواند .

قرار بود از طرف طلاب پاکستانی جهت همراه شدن با متحصنین در کویته ، جلسه ی تحصن در جلوی مدرسه امام (ره) دایر شود که با خاتمه تحصن در کویته تبدیل به یک جلسه کوچک شد . در ان حلسه تصمیم گرفته شد که از طرف جامع المصطفی و تشکل های این مرکز جلسه فاتجه برای شهدای اخبر در کویته برگزار شود که امروز این جلسه برگزار شد .

در جلسه امروز مسئولین جامع المصطفی نیز شرکت کرده بودند . حضور حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج اقای شریعت و دیگر عزیزان از جامع المصطفی ، به جلسه امروز شکوه خاص داده بود و پیوستن حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج اقای هاشمیان به جلسه بر عظمت آن افزودند .

حضور اقشار مختلف مردم به خصوص دوستان سپاهی در جلسه چشم های بسیار از دوستان را با اب دیده آشنا کرد و مایه ای تسکین دلهای سوخته ای آنها گردید .

در این جلسه پلاکارت های از طرف جامع المصطفی العالمیه دفتر تبلیغات مرکز مدیریت حوزه های علمیه و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به چشم می خورد .

با وجود اینکه تشکل ها بانی این جلسه بودند ولی حضور خود این تشکل ها بسیار کم رنک به نظر می رسیدند. جامع المصطفی قرار شنیده ها بیش از ۲۰ تشکل دارد که تعدادی اندکی از پلاکات های آنها را در مجلس مشاده نمودیم و همین طور افراد آنها را .

جایی بسی تاسف است شیعیان سراسر پاکستان نردیک به سه روز در هوای سرد زمستانی در خیابان ها ماندند ولی ما خود مان جلسه می گیریم و در آن شرکت نمی کنیم !!!.

این جلسه با دعای حضرت ایت الله صالحی خوانساری پایان یافت .

عریرالله رحیمی



دیدگاهها بسته شده است.