جنازه ی 83 تن از شهدا از شفاخانه ها در هزاره تاون انتقال داده شد و تظاهرات در شهر های پاکستان ادامه دارد.

سلام دوستان

جنازه ی 83 تن از شهدا از محل حادثه و  از شفاخانه های شهر شناسایی در امام بارگاه های هزاره تاون انتقال داده شده است . 19 تن از جنازه شهدا ها به دلیل از هم پاشیده شدن جسم بی جان شان  تا بحال شناخته نشده است هنوز افراد ناپدید وجود دارد  کسی نمیداند که افراد ناپدید جز همین شهدا هستند ویا در زیر اواره باقی مانده است .  به هر صورت آنچه که مسلم است تا به حال اگر کسی از این حادثه زنده مانده حتما شناسایی شده است  نسبت به ناپدید شده ها کسی امید زنده بودن شان را ندارد .

جلسه ظاهرا رو به اتمام است شنیده ها حاکی است که بعد از ختم جلسه تجلیل چهلم شهدای سانحه علمدار  رهبران احزاب سیاسی و مذهبی و سران و برزگان هزاره به هزار تاون رفته  ، تصمیم نهایی را در آنجا اعلان خواهند کرد.

خبر دیگر اینکه : امروز در ایالت بلوچستان  و سند عزای عمومی اعلان شده  است. در مختلف شهر های پاکستان برعلیه  کشتار و قتل عام شیعیان و مردم هزاره دست به تظاهرات زده اند.  در ایالت سند و بیشتر شهر ها  امروز تعطیل می باشند و تمام مراکز تجاری و ترانسپورت مسدود است.

در لاهور مردم در مقابل دفتر فرماندار ایالت پنجاب به تحصن نشسته اند. آنان خواستار عملیات هدفمند در مراکز تروریستها و  تحویل شهر کویته به ارتش می باشند. همچنین در دیگر شهرهای پنجاب تظاهرات ادامه دارد.

در سکردو مرکز ایالت گلگت و بلتستان مردم تظاهرات کردند. حکومت حالت فوق العاده را در این شهر اعلان کرده است.



دیدگاهها بسته شده است.