تحصن در تمام شهرهای پاکستان ادامه دارد. نمایندگان مجالس : ما شرمنده ایم

با گذشت چهار روز از حادثه خونین در هزاره تاون،  تحصن در اکثر از شهر های پاکستان شب و روز ادامه دارد و ترانسپورت ها مسدود است برنامه پروازهای  هوای بهم خورده  و رفت و آمد قطار ها در اکثر  مناطق پاکستان متوقف گردیده است.

کراچی:  بیش از 17 جای  در کراچی تحصن ادامه دارد و خیابان و سرک های مهم توسط تحصن کنندگان مسدود گزدیده است .  و ارتباط قطار کراچی با تام  پاکستان قطع گردیده است.

شب گذشته در نزدیک تحصن کنندکان انفجار شدید رخ داد. خوشبختانه کسی در این انفجار آسیب ندید.  امروز در تمام مکاتب خصوصی در شهر کراچی تعطیل اعلان گردیده است .

لاهور: شهر لاهور شاهد چهارمین روز تحصن خود می باشد. تحصن بزرگ در مقابل ساختمان فرماندار ایالت پنجاب ادامه دارد و زن و مرد پیر جوان و بچه خرد سال در این تحصن شرکت دارند.

راولپندی: در راولپندی  مردم راه مواصلاتی  را با اسلام آباد و دیگر شهرهای پاکستان  را قطع کرده و ضعیت ترافیک در این شهر مختل  گردیده است.

همچنان در شهر های دیگر پاکستان  تحصن ادامه دارد هر لحظه به جمع متحصنین اضافه می شود .

اما حکومت : قرار اطلاع حکومت یک هیئت متشکل از 5 نفری را امروز در کویته میفرستد که تا هنوز نرسیده اند.

هم چنین رئیس کل دادستان پاکستان پرونده کشتار هزاره را امروز رسما  در اسلام آباد خودش برسی می کند. مسئولیت این پرونده را به دلیل حسایت آن شخصا خود به عهده گرفته است .  امروز تا ساعت 11 تمام نیروی استخباراتی را دستور  داده  که گزارش درمرود  کشتار هدفمند هزاره ها را در دادگاه حاضر نماید.

خبری دیگر اینکه : دیروز جلسه ی در هم در مجلس سنا وهم در پالمان پاکستان پبرامون حوادث کویته برگزار شد. اعضای این مجلس طی مصاحبه با خبرنگار گفت که “ما شرمنده ایم  نسبت به حوادث کویته  و هزاره برادری   از شرم  سرم پایین است چیزی برای گفتن نداریم ”

امروز در ایالت خبر پختونخوا عزای عمومی اعلان گردیده است . اما حکومت مرکز بجز اعلامیه همیشگی خود هیچ نوع عکس العمل نشان نداده است.

برنامه های تلویزون ها تماما به حادثه هزاره تاون اختصاص داده شده و لحظه به  لحظه از تحصن گزارش می دهد.



دیدگاهها بسته شده است.