کویته: تقسیم افطاری از طرف حضرت آیت الله فیاض برای خانواده شهدا و مساکین

تقسیم کمک و افطاری برای فقرا

کویته: کشتار سیستماتیک شیعه ها وهراره ها در کویته در این چند سال اخیر بیش از هزار شهید ونزدیک به دوهزار زخمی معلول برجا گذاشته است . به گفته ای حجه الاسلام والمسلمین حاج اقای اسدی  مدیر حوزه علمیه بلوچستان  وسرپرست شهدا وبلفیر ، درمیان باز ماندگان  شهدا بیش از 80 خانوار  شناسایی شده است که فادر به تامین  نیاز های اولیه زندگی شان نیستند  واگر کمک نشود ادامه حیات برای شان میسز نخواهند بود .

متاسفانه درد رنج معلولین از آنهای که سرپرست شان شهید شده اند بیشتر است . چون هزینه درمان که بسیار سنگین هم است را نیز باید تامین کند . که تعداد خانوار معلولین نیز بیش از 90 خانوار شناسایی شده  است .

با توجه به نیاز شدید این دو گروه ، وآگاهی مظم له از وضعیت موجود ،  کمک و مساعدت از مرجع عالیقدر جهان تشییع حضرت آیت الله العظمی فیاض دامه ظله جهت افطاری برای خانواده شهدای کویته و فقرا و مساکین این شهر در جامعه امام صادق علیه السلام تقسیم گردید.

برای هر خانواده یک بسته افطاری که شامل روغن، دال، بوره، برنج بود با نظارت مدیر جامعه امام صادقحجت الاسلام حاج آقای اسدی، و نائب مدیر حجت الاسلام حاج آقای موحدی و حجت الاسلام حاج آقای حلیمی توزیع گردید.

برای فقراء و خانواده شهدای هزاره تاون نیز در شفاخانه امام خمینی در هزاره تاون بسته افطاری توزیع گردید.

مساعدت از طرف آیت الله فیاض برای فقرا و خانواده شهدا

تقسیم افطاری

 



دیدگاهها بسته شده است.