نشست حجه الاسلام والمسلمین حاج اقای اسدی با علماء ومبلغین در شهر کویته

aسلام دوستان ماه رمضان ماه ضیافت الهی است به تعبیر ساده تر ماه که همه مهمان خدا هستند او میزبان همه . تعبیر مهمان ومیزبان تعبیر زیبایی است که ظرافت های خاص در ان نهفته است . ماهی است که در باره این ماه وفضلیت آن ایات روایات زیاد وجود دارد . یکی از برکات این ماه از دیر باز فرصت بیان دیدگاه واحکام ومسایل شرعی ومسایل روز برای مردم وجوانان است .

bبه همین مناسبت روز جمعه مصادف با 5 رمضان المبارک نشست – مشترک حجه الاسلام والمسلمین حاج اقای اسدی مدیر حوزه علمیه کویته بلوچستان وامام جمعه این شهر , با علماء وائمه مساجد ومبلغین در بروری هزاره تاون در کتابخانه شهید محمد منتظری – صورت گرفت . ایشان هدف اصلی این نشست را ساماندهی تبلیغ در ماه مبارک رمضان خواند وگفت : مبلغین گرامی ضمن بیان احکام مسایل شرعی در این ماه کاری کنند تا مردم حضور فعال تر در مساجد داشته باشند . بی تردید علماء در برگزاری نظیر این نوع برنامه ها ی مردمی نقش فعال می تواند بازی کند .

cبیان فلسفه وفواید روزه وتشویق جوانان در شرکت کردن دربرنامه های سازنده ماه رمضان واستفاده هر چه بیشتر از معنویات این ماه , نکات دیگر بود که در بیانات استاد اسدی دیده می شد . مدیر حوزه علمیه با بیان اینکه شیعیان در کویته وضعیت بخصوص خود زا دارد و دشمنان در صدد صدمه زدن به این مردم و جوامع مسلمانان از طرق مختلف منجمله تفرقه میان مذاهب است افزود : علماء کرام باید این نقشه دشمن را , با بیان مفید شان خنثی سازند .

در پایان این جلسه ضمن تبادل نظر با علماء , قرار شد یگ نشست دیگر با بزرگان ومسئولین مساجد وامام بارگاه نیز برگزار گردد .

نویسنده : محمد حسین نوری



دیدگاهها بسته شده است.