مولانا شیرانی:در ایالت بلوچستان عملیات شروع خواهد شد

1102405801-2کویته(اخبار): مولانا محمد خان شیرانی، رئیس اسلامی نظریاتی کونسل پاکستان و رهبر جمعیت علماء اسلام پاکستان، گفته است که از ابتدا اردوی ملی پاکستان (فوج) از نواز شریف بخاطر دیکتاتوری بودنش ناراض بوده است. طبق سیاست نوازشریف، جنگ کشمیر بی ثمر و کشمکش با هندوستان و افغانستان غیر ضروری است. و این سیاست برای فوج پاکستان پذیرفته نیست. حکومت نوازشریف با عملیات علیه طالبان بنام «ضرب عزب» مخالف بوده است. از طرف دیگر، عربستان سعودی نیم میلیارد دلار توسط بانک مرکزی، به پاکستان بطور خیرات نداده است، بلکه برای دفاع از منافع سعودی در شرق میانه پرداخت شده است.

مولانا شیرانی گفته است که استکبار جهانی می خواهد که قانون فعلی پاکستان لغو شده و یک قانون سیکولار در این کشور وضع شود و علیه علماء و مدارس اسلامیه اقدام صورت گیرد. خواسته های استکبار توسط یک حکومت منتخب برآورده نخواهدشد بلکه توسط یک معامله به واقعیت خواهد پیوست. در رابطه به تحصن معترضان حکومت نوازشریف در اسلام آباد گفت که قدرت های پشت پرده مانع حل این مسئله است. از یک طرف بر حکومت فشار می آورد که علیه معترضین از قدرت کار گرفته نشود از طرف دیگر توسط آپوزیسیون به نوازشریف توصیه می شود که  استعفی ندهد تا این مسئله دوام پیدا نموده و ضمینه برای دخالت قدرت های پشت پرده فراهم شود.

در رابطه به حملات بالای میدان هوانی نظامی  خالد و سمنگلی، مولانا محمد خان شیرانی گفت که بعد از حملات بالای میدان هوایی نظامی خالد و سمنگلی، در ایالت بلوچستان مثل وزیرستان عملیات شروع خواهد شد و برای فرقه گرایی مذهبی در ایالت بلوچستان، بالای فرقه ذکری حملات صورت مگیرد.



دیدگاهها بسته شده است.