اینبار، مسجد با خون نمازگزاران در پشاور پاکستان رنگین شد.

pashawar attack

جامعه: درجمعه این هفته،مسجد با خون بیش از 60 نمازگزار شیعه در شهر پشاور پاکستان رنگین شد. به گفته افراد حاضر در مسجد دست کم شش تروریست با لباس پولیس داخل مسجد شده و شروع به تیراندازی و پرتاب نارنجک دستی کردند. بعد از پرتاب دو نارنجک دستی یکی از انتحاری خودش را در صحن مسجد انفجار داد. اهالی محله از شنیدن صدای سه انفجار شدید در داخل مسجد خبر داد. در نتیجه انفجار و تیراندازی 21 نفر شهید و بیش از 40 نفر دیگر زخمی شدند.

نمازگزاران شجاع یکی از تروریست ها را مهار نموده و خلع سلاح کردند. بعد از آن این شخص به ضرب گلوله نیروی انتظامی کشته شد. و یکی از تروریست ها موفق به فرار شده است. روزنامه دان به نقل از پولیس گفته است که یک از انتحاری زخمی دستگیرشده است.

“با سلام نماز، حمله کننده انتحاری دو نارنجک دستی پرتاب نمود و بعد از آن یکی از انتحار کننده خودش را در صحن مسجد انفجار داد. دروقت انفجار دست کم 150 نمازگزار در داخل مسجد مشغول نماز بودند”. یکی از شاهدان عینی با خبر نگاران چنین توضیح داد.

دو روز قبل سخنگوی ارتش پاکستان طی یک کانفرانس خبری از موفقیت ارتش در بیخ کنی تروریستها تحت “عملیات ضرب عزب” خبر داد. و در دو ماه اخیر، این سومین حمله پی در پی به مسجد شیعیان در پاکستان می باشد.



دیدگاهها بسته شده است.