کیمپ آموزشی تعلیمات اسلامی، زمستانی پایان یافت

1

کویته: (جامعه) طبق فرمایش پیامبریزرگواراسلام (ص) طلب علم برای هر زن و مردی مسلمان واجب است، و از جمله ای عبادت.
یاد گرفتن علم فرق نمی کند که چند مدت را در بر داشته باشد! اخصا علمی قرآن و احکام اسلامی که برای هر فردی مکلف و بالغ واجب است که احکام و دستورات اسلامی اش را بقدر کافی یاد گرفته و از علم قرآنی بهره ای حاصل نمایند.
چنانچه طبق فرموده ای امام صادق (ع) بهترین کسان؛ کسانی می باشد که قرآن را یاد گرفته و بدیگران نیز یاد دهند.
بهمین جهت جامعه امام صادق (ع) همه ساله پروگرام سه ماهه یادگرفتن؛ کلاسهای قرآنی ، احکام، آداب اسلامی و معاشرتی برای بچه ها و دختران جوان و نوجوان؛ برگزار می نماید، که در پایان اتمام کلاس؛ها مراسم توضیع انعامات و جوایز برای نفرات برتر برگزار می نماید.
دیروز هم بهمین مناسبت از طرف مدرسه خدیجة الکبری (س) برنامه توضیع انعامات و دادن مدرک برای نفرات بهتر و اساتید مدرسه مربوط برگزار گردید، که در آن برنامه های مختلف؛ سرود و شعر بخوانش گرفته شد، و در اخیر برنامه هم مدیر محترم جامعه امام صادق (ع) و امام جمعه شهرکویته؛ الحاج استاد اسدی گفتگوی داشتن با دختران و بچه ها، و والدین آنان؛ ایشان در ضمن سخنانش به دختران و بچه های کوچک و نوجوان، فرمود: داشتن اخلاقی اسلامی به این نیست که انسان همیشه بخندند و یا جوک بگویند، بلکه داشتن اخلاقی اسلامی این است که انسان در بین خانه و جامعه ای خود ادب داشته باشد و از انجام کارهای زشت و غیر اخلاقی دوری جویند.

3

ایشان همین چنین نسبت به وظیفه ای والدین در قبال تربیه فرزندانش افزود: در این زمان باید والدین زیاد مواظب فرزندانش باشند؛ چونکه معاشره امروزی بسیار خطرناک است، تبلیغات سوء از هر طرف بالای جوانان و نوجوانان دختر و پسر؛ ادامه دارند، اگر پدر و مادر نسبت به رفتار و گشتار فرزندانش کوتاهی نمایند ممکن دچاری یک فاجعه ای خطرناک شوند که دیگر افسوس خوردن فایده ای نخواهد داشت.
همچنین، جلسه ای بهمین مناسبت از طرف کیمپ آموزشی زمستانی، بخش پسران برگزار گردید که در آن نیز برای نفرات برتر مدرک و جایزه داده شد.

1
الحاج استاد اسدی: درضمنی سخنانش نسبت به بچه های جوان و نوجوان، اشاره نموده و فرمود: یادگرفتن آداب اسلامی؛ احکام و دستورات اسلام شما را از گرفتار شدن به دام تبلیغات سوء دشمنان و بیگانگان نجات می دهند.

 



دیدگاهها بسته شده است.