شکست زود هنگام اسراییل

1347147645413497_large

رییس سیاست خارجه اتحادیه اروپا فدریکا موگرینی گفت اروپا خواستار این است تا در در گیری های بین اسراییل و فلسطین نقش بر جسته ای را ایفا کند .

اروپا در صدد است تا فشار فزاینده ای بر تل آویو وارد کند تا مانع از غارت و دست اندازی بیشتر بر سرزمین های اشغالی و توسعه و گسترش شهرک های صهیونیستی شود .

پیش از این بسیاری از کشور های اروپایی موجودیت فلسطین را به رسمیت شناختند و همواره انتفاد های شدیدی بر اسراییل به خاطر اشغال سرزمین مردم فلسطین وارد شده است

و این ها مواردی نا امید کننده است که پیش روی قلدر جهان یعنی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است که نمونه های بیشتری از این دست اتفاقات در آینده رخ خواهد داد :

– فلسطین به طور رسمی اساسنامه رم را امضا کرد و به دادگاه جنایی بین المللی پیوست ودر عوض اسراییل میلیون ها دلاری را که فلسطینیان به عنوان مالیات گرفته بود را نگه داشت و به سازمان پرداخت نکرد و از سازمان در خواست کرد تا از میزان پولی که باید بدهند بکاهد اما این تقاضا رد شد .

– فلسطین از فیفا تقاضا کرده بود تا نام اسراییل را از لیست شرکت کنندگان بازیهای فوتبال حذف کند . در عوض اسراییل مانع از شرکت بازیکنان فلسطینی در این رویداد ورزشی شد و هم چنین مانع از خرید تجهیزات و لوازم ورزشی و همین طور مانع ورود تماشا چیان فلسطینی به ورزشگاه شد. اسراییل دیوانه وار تلاش کرد تا پیوسته با روسای انجمن های فوتبال در تماس باشد تا مانع فعالیت فلسطینیان شود و پس از تلاش برای دفاع از موقعیت و مواضع خود به شدت با شکست مواجه گشت .

– طبق گزارش های گروهای دفاع از حقوق بشر اسراییل همواره کودکان بی گناه را بدون هیچ گونه ارتکاب جرمی دستگیر و آنها را به مدت طولانی زندانی میکند و مورد شکنجه و آزار و اذیت قرا ر میدهند و سازمان ملل بار ها و بار ها اسراییل را محکوم کرده است که گزارش ها و مستندات ان موجود میباشد .

– وزیر امور خارجه آمریکا جان کری از پنجاه سران کشورهای مختلف خواست تا از طرح پیشنهادی سازمان ملل متحد که برای پایان دادن به اشغال شده تا 2017 موافقت به عمل بیا ورند. و تشکرهایی که جان کری که بابت این قضیه در یافت کرده بود موجب خشم ناتانیاهو و ایراد سخنرانی در کنگره شد که پس از آن شاهد گسترش ساخت شهرک های صهیونیست نشین هستیم .

– سوئد 135 امین کشوری بود که قلسطین را به رسمیت شناخت و پس از ان واتیکان نیز از آن پیروی کرد . فستیوالی که در اسراییل در ماه آوریل بر گزار شد به علت حضور کم شرکت کنندگان خیلی زود به پایان رسید و هم چنین شایان ذکر است که بیشتر سازمان ها و نهاد های بین المللی اسراییل را تحریم کرده و در مراسم شرکت نکرند .

– این قلدر زورگو اگرچه ممکن است از زیر بار فشار تحریم ها از سوی دادگاه جنایی بین الملل ،فیفا و یا سازمان ملل فرار کند اما این مسئله چندان طول نخواهد کشید و زمانی میرسد که اسراییل در دام می افتد و هرگز نمی تواند این واقعیت را پنهان کند که تبدیل به منفور جهانی شده است و طرد میشود واین به علت تمامی جنایاتی است که علیه جامعه بشری و نقض حقوق بشر انجام داده است و شکست زود هنگام اسراییل نزدیک است.



دیدگاهها بسته شده است.