پیام تسلیت و همدردی مدیریت جامعه امام صادق (ع) برای خانواده های شهدای مظلوم و به خون تپیده ای سانحه زابل و ملت شریف هزاره و مردم غیوری جاغوری.

بسم الله الر حمن الر حیم ط

بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ؟!

بار دیگر دست نا پاک و پلید استعمار و حامیان ان در منطقه از آستین گروهکهای به نام داعش و طالب در آمد و خون افراد بیگناه و مظلوم در منطقه زابل بر زمین ریخته شد سا نحه ای هولناک که دل هر انسان با عا طفه و با احساس را به درد آورد و جریحه دار ساخت .

12227615_1207340309282928_5538509659727443339_n

آری سربریدن زن و بچه ای معصوم و بیگناه در کدام آئین و مکتب در دنیای امروز جایز است؟ ودر کدام فرهنگ و واژه نامه جا دارد، کجاست سازمان ملل که دم از حقوق بشرو حرمت انسانی میزند؟! من نمی گویم کجاست حکومت افغانستان چونکه حکومت بی کفایت وحدت ملی شریک جرم و اشرف غنی فاشیست و متعصب قاتل میباشد، لذا من از انسانهای دلسوز و طرفدار واقعی حقوق بشر استمداد می کنم که را جع به این قضیه دلخراش و جانسوز به حرکت بیایند وبداد مردم مظلوم و بیدفاع وغیور جاغوری برسند.

اینجانب در ضمن محکوم کردن این عمل غیر اسلامی و غیر انسانی بخانواده ای داغدار و ملت غیور جاغوری تسلیت عرض می کنم و امید وارم که با سپری کردن این سوانح ومصائب با عقلمندی و هوشیا ری کماکان سر بلند بیرون بیایند.

(امام جمعه و مدیر  جامعه امام صادق (ع) الحاج محمد جمعه اسدی )

19 / 8 / 1394



دیدگاهها بسته شده است.