صبح امروز، وقو ع حملات خونین شهر پاریس را لرزاند.

انفجار 02در اثرحمله نمودن افراد مسلح درپاریس پایتخت فرانسه، دولت آن کشور، وضعیت اظطرای اعلام نموده و مرزهایش را نیز مسدود ساخته اند.

نزدیک به 160 نفر در نتیجه ای حمله بالای سالن کنسرت باتاکلان، جای که افراد مسلح و حمله کننده صدها تن را به گروگان گرفته بودند کشته گردیده اند، نیز از زخمی شدن بیش از دو صد نفر (200 ) دیگر گزارش شده است که وضعیت هشتاد در یک وضعیت وخیم بسر می برد.

افراد مسلح پیش از خلع سلاح شدن از سوی پولیس، تعدادی زیادی از گروگانها را بقتل رساندند.

همچنان افرادی زیادی از مردم، در اثری انفجارهای انتحاری در نزدیک استادیوم ملی فرانسه و در پی حملات مسلحانه در مرکز شهر پاریس کشته شده اند.

تعداد 1500 تن از نیروهای نظامی درسطح شهر پاریس، مستقر گردیده واز تمام شهروندان در خواست شده  که از خانه های شان بیرون نشوند.

در یک میکده ای نزدیک به استادیوم ملی فرانسه، جایی که برای میزبانی تیم ملی فرانسه از تیم آلمان آماده شده است، مورد سه انفجار دیگری قرار گرفته است.

طبق گزارش های نشر شده، رئیس جمهوری فرانسه جناب فرانسوا اولاند، نیز برای تماشا کردن بازی در استدیوم حضور داشته، و بعد به یک مکان امنی انتقال داده شده.

این انفجار در حال صورت گرفته است که بازی گران دو تیم، تیم ملی فوتبال فرانسه وآلمان در حال مسابقه بودند، در زمان انفجار نیز بازی ادامه داشته است.



دیدگاهها بسته شده است.