اعدام شیخ نمر لبیک آل‌سعود به استکبار است

9bc8b46d909a62fb6e8340479e048bec

بسم الله الرحمن الرحیم -و من قتل مظلوماً فقد جعلنا لولیه سلطانا

خبر شهادت جانگداز عالم جلیل القدر و روحانی مبارز مرحوم شیخ نمر باقر النمر به دست عمال آل‌سعود موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

این شهید والامقام از مجاهدان خستگی ناپذیر بود که در پیش چشم جهانیان و مدعیان به اصطلاح حقوق بشر و آزادی بیان، پس از تحمّل شکنجه‌های فراوان در زندان‌های آل سعود، به شهادت رسید.

این حرکت ناجوانمردانه بیش از هرچیز بیانگر ناکامی دشمنان اسلام و حکام خودفروخته آل سعود درمقابله با مبارزات مردم مسلمان کشورهای اسلامی وعقیم ماندن سیاست های داخلی و خارجی و شکست های مفتضحانه آل سعود در منطقه از جمله در عرصه حمایت از تروریسم تکفیری، جنگ و تجاوز علیه مردم یمن و… از عوامل ارتکاب این جنایت بزرگ و داعش گونه قلمداد شده و نشان از تزلزل هر چه بیشتر ارکان حکومت نامشروع آنهاست.

اینجانب با نهایت حزن و اندوه، شهادت این عالم بزرگوار را که از محل شهادت خویش بر بال فرشتگان به بزم اولیاء و انبیاء رفته است، به جهان اسلام، شیعیان اقصی نقاط گیتی، آزادگان و آزاد اندیشان جوامع بشری و به ویژه مردم مظلوم عربستان و خاندان و خانواده بزرگ آیت الله باقرالنمر تسلیت می‌گویم و مطمئنم نام ایشان در تاریخ اسلام جاودان خواهد بود.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی منقَلَبٍ ینقَلِبونَ

محمد جمعه اسدی – پرنسپل حوزه علمیه جامعه امام صادق(ع) کویته – 21ربیع الاول ۱۴۳۷

 



دیدگاهها بسته شده است.