««آل های عربی و حاکمان غربی، دو روی یک سکه؟!»»

««آل های عربی و حاکمان غربی، دو روی یک سکه؟!»»
از آفتاب روشنتر است که از یک سو؛ منافع نامشروع غربی ها در منطقه خاورمیانه، پیوند ناگستنی با بقایی شیوخ ستمکار عرب و حکومت های نامشروع خاندانی «آل» ها دارد و ازسوی دیگر؛ بقأ و ماندگاری این حکومت های خاندانی و خود خوانده نیز وابستگی تام و تمام به 81482539-6234410حمایت غربی ها و بویژه امریکا دارند. برای همین، هرکس با هر نوع رژیم: حکومت استبدادی، دیکتاتوری، فاسد و خود خوانده که کمترین حقوق انسانی را رعایت نکنند و بوی از دموکراسی در آن سرزمین دیده نشود، دست به هر جنایت و خیانت و کشتارهای غیر انسانی نیز بزنند؛ حامی و بانی تمام گروه های تروریست و جنایتکار در سراسر جهان نیز باشند و… آنگاه که حافظ منافع غرب و امریکا باشند، دوست حقیقی غربی ها و در رأس ایشان دولت امریکا خواهد بود. زیرا، که اصل در فرهنگ سیاسی غرب، بر حفظ منافع استوار بوده و باقی همه شعار پوچ و توخالی بیش نیست؟! پس هرکس که منافع غرب را تأمین کند نورچشم غربی هاست به قول معروف:
«گرگی که به من شیر دهد میش من است؟؟»
«شعار های دروغین غرب؟؟»
بنابراین؛ تردیدی نیست که شعارهای همانند دموکراسی، حقوق بشر، حقوق زن و… از سوی غربی ها جز یک مشت دروغ رنگین و ریاکاری سنگین بیش نیست!؟ برای همین است که غرب و امریکا این شعار های فریبنده ای شان گوش فلک را کر نموده؛ اما، چشم و گوش شان را به روی جنایت های «آل های» جنایتکار عربی در یمن، سوریه، عراق، و… اعدام های وحشیانه «آل سعود» بویژه اعدام شیخ 10872_992847090788991_7307587807650191037_nشهید «شیخ باقرالنمر» کاملاً بسته اند! دیده ها را، نادیده و شینده ها را، ناشینده می گیرند!؟ حتی میتوان گفت: این چراغ سبز غرب و امریکاست که رژیم جنایتکار «آل سعود» نزدیک به یک سال است که مردم ستمدیده «یمن» را به گونه ای غیرانسانی و وحشیانه کشتار میکنند و نیز این گونه و به صورت علنی، آزادی خواهان همانند «شیخ شهید» را گردن میزنند!؟
باز تردیدی نیست که این شعارهای رنگین و سنگین؛ همواره همچون «حربه ای»؛ تنها و تنها برای به چالش کشیدن حکومت های مستقل و مردمی که از زیر سلطه غربی ها شانه خالی نموده اند به کار گرفته شده اند. دولت های که دیگر حاضر نیستند، همانند حاکمان خود خوانده و نامشروع «آل» ها، حیات خود را به منافع غربی ها گره بزنند. وگرنه تمام غربی ها بویژه امریکایی ها، به عیان می بینند که تأمین کننده مالی گروه های تروریستی از گذشته تا حال حکومت «آل سعود» بوده و هنوزم هست، ولی شکی نیست که این کار با موافقت کامل «غرب و امریکا» صورت گرفته و صد در صد در راستایی منافع ایشان بوده است.
«نتیجه»
بنابراین؛ با اندک تأملی میتوان دریافت که سازنده گروه های تررویستی- تکفیری غرب و امریکا بوده و تأمین کننده مالی و تقویت کننده آنها حاکمان جنایتکار «آل سعود» و دیگر«آل های» شکم باره ای عربی است. پس شک نباید کرد که «غربی های چپاولگر» و حاکمان خاندانی «آل» ها همچون: «آل سعود، آل خلیفه، آل صباح و…» دو روی یک سکه اند، که دوام و بقا هردو در منطقه، بستگی تام وتمام به حمایت از هم دیگر دارند.
برای همین است که «مدعیان دروغین» آزادی، دموکراسی و … در غرب، نه تنها بر جنایت های این «آل» های جنایتکار، چشم و گوش می بندند؛ بلکه چه بسا در بسیاری از موارد چراغ سبز نشان داده و تحریک و تأیید شان نیز میکنند.
م، خرّمی
13 / 10 / 94


دیدگاهها بسته شده است.