تظاهرات مردمی در کویته، در پی اعدام “آیت الله باقرالنمر”.

شهادت كرامت است.

امام سجاد علیه السلام “القتل لنا عاده، وكرامتنا الشهاده” كشته شدن عادت ما و شهادت كرامت ماست. (بحار الانوار، ج45، حديث118).

DSC_0273

کویته ( جامعه) : حکومت فاشیستی عربستان سعودی با به شهادت رساندن انسان های بی گناه، که صرفا برای حق خواهی صدا بلند کرده بود و از حکومت مزدوری آل سعود ” آل خلیفه ” حق شهروندی اش را خواستار بودند، به بهانه ای ” آشوب گران و فتنه طلبان” در کشور، نا عادلانه حکم اعدام و گردن زدن آن عدالت طلبان را صادر نموده وبالاخره کارش را عملی ساختند، در پی این جنایت نا بخشودنی حاکمان سر سپرده ای سعودی، از دیروز تا حالا در گوشه گوشه ای  جهان، تظاهرات وراهپیمای، برای محکوم کردن این جنایت دولت و دادگاه عربستان، برگزار کردن، شهرکویته ” علمدار رود”  نیز بعد از ظهر امروز شاهد یک تظاهرات درقبال اعدام انسان های بیگناه به شمول “آیت الله شیخ باقرالنمر” توسط عمالان نظام سعودی، بودن؛ اعتراض کننده گان با شعار دادن مرگ بر آل سعود، و مرده باد امریکا و اسرائیل، و حمل کردن پلاک کارتهای که در آنها تصاویر شیخ النمر را زده بودن، این جنایت آل سعود را به شدید ترین الفاظ محکوم نمودند.

همچنان با سر دادن شعارهای دیگر از قبیل ” آل سعود، نسل یهود” از جامعه ای جهانی و سازمانهای حقوق بشری، خواستند که در قبال این جنایت رژیم کثیف آل خلیفه، سکوت ننشسته وباید عربستان را وادار سازند تا حق شهروندانش را زیر پا ننمایند.

روز گذشته وزارت کشور فاشیستی عربستان از اعدام “آیت الله باقرالنمر” و چهل وشش تن دیگر خبر داد که مدتها بودند در چنگ حکومت عربستان زندانی بودند، بجرم خواستن حق و حرمت انسانی و شهروندی از نظام کثیف آن کشور، با نشر شدن خبر اعدام ” نمرباقرالنمر” یک روحانی بر جسته و رهبری عدالت خواهان شیعیان در عربستان، واکنش ها زیادی را ازطرف دولتهای مخالف و موافق با کار آل خلیفه  در پی داشته اند.



دیدگاهها بسته شده است.